نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

عبدالزهرا: به دعای مردم ایران نیاز داریم

عبدالزهرا: به دعای مردم ایران نیاز داریم


علا عبدالزهرا ، سوژه اصلی رسانه های ایرانی در دو روز گذشته بوده است. دوپینگ او و اعتراض ایران به این موضوع به اخبار اصلی جام ملتهای آسیا بدل شد اما در نهایت مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به حضور عراق در نیمه نهایی جام و جدال با کره جنوبی دادند.

  عبدالزهرا بعد از اعلام رای به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« از بعضی ها انتظار نداشتم که در این چند روز علیه من صحبت کنند. یکی از آنها رسول خطیبی. سرمربی تراکتورسازی. او از مکالمه اش با من خبرداده و تاکید کرده که من به او گفتم ماده نیروزا استفاده کرده ام. من کی این حرف را به خطیبی زده ام که خودم خبر ندارم؟ تازه فدراسیون ایران به محض اینکه دوپینگ یک بازیکن ایرانی مثبت می شود سریع آن را اعلام می کند. اگر من دوپینگ می کردم چرا اعلامش نکردند؟ تازه من که یک خارجی بودم و نه یک ایرانی. »

عبدالزهرا در ادامه می گوید:« جالب است که می گویند دوپینگ مرا 19 شهریور اعلام کرده اند، من که 19 شهریور در ایران بودم و تازه می خواستم قراردادم را فسخ کنم. الان همه در استرالیا فهمیده اند که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران این خبر را منتشر کردند تا مردم ایران، باخت تیمشان را فراموش کنند. رد شدن شکایت ایران هم این موضوع را ثابت می کند .»

علا عبدالزهرا در ادامه می گوید:« جدا از مسئولانی که به من تهمت زدند، من مردم ایران را دوست دارم و همیشه در قلب من جا دارند. هیچ وقت فراموششان نمی کنم. نه آنها را و نه لحظاتی که در ایران زندگی کردم. باید از جمشید نظمی هم تشکر کنم. او مرد بود و به من گفت که باشگاه پول قراردادت را ندارد. من هم گفتم نه می خواهم شما را اذیت کنم و نه خودم را. قراردادم را فسخ کرد و من هم پولی را که از تراکتورسازی گرفته بودم پس دادم و به عراق رفتم. فقط متاسفم برای مربی ام در این تیم که دروغ گفت و به من افترا زد. برای خطیبی به زبان آوردن این نقل قول از من جالب نیست.»

علا عبدالزهرا که قرار است در ترکیب عراق مقابل کره جنوبی بازی کند در پایان می گوید:« ایرانی ها شیعه هستند و ما هم شیعه. از مردم ایران می خواهم که باخت را فراموش کنند و برای عراق در بازی مقابل کره جنوبی دعا کنند. ما به دعای مردم شیعه ایران در این بازی نیاز داریم. »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد