نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید (هفته 22 لالیگا)

هفته 22 لالیگا

شکست سنگین رئال مقابل اتلتیکو مادرید


اتلتیکو مادرید در یک بازی کاملا برتر موفق شد با نتیجه 4-0 رئال مادرید را شکست داده و فاصله با رقیب همشهری را به 4 امتیاز کاهش دهد.

   رئال در شرایطی که برای این دربی حساس،  5بازیکن اصلی خود (راموس، په په،مارسلو،خامس ، مودریچ) را در اختیار نداشت، به عنوان صدرنشین لالیگا به ویسنته کالدرون آمده بود تا با یک پیروزی، هم فاصله خود با اتلتیکو را به 10 برساند و هم جبران عدم نتیجه گیری مقابل این تیم در 5 بازی اخیر خود را کرده باشد اما در عمل اینگونه نشد و این تیم با ارائه یک بازی بسیار پرانتقاد، با 4 گل مغلوب اتلتیکو شد.



اتلتیکو بازی را بسیار خوب شروع کرد و رئال در 10 دقیقه ابتدایی بازی حتی توان نزدیک شدن به محوطه جریمه اتلتیکو را نداشت. حادثه مهم این ده دقیقه، مصدومیت کوکه بود که به همین دلیل جای خود را به سائول داد.

فشار میزبان سرانجام در دقیقه 14 نتیجه داد و تیاگو اتلتیکو را پیش انداخت. پاس به عقب عالی مانژوکیچ در بیرون محوطه جریمه به تیاگو رسید و این بازیکن با شوتی سرکش، دروازه کاسیاس را باز کرد. کاسیاس در این صحنه اثر ناقصی روی توپ گذاشت و توپ از زیر دستانش وارد دروازه شد.



فشار روی دروازه رئال مادرید از سوی میزبان همچنان حفظ شد و در دقیقه 18، بازیکن تازه وارد "سائول" گل دوم را نیز به ثمر رساند. سیکیرا از چپ کارواخال را به راحتی جا گذاشت و توپ را به روی دروازه رئال ارسال کرد. در غفلت مدافعان میهمان، سائول با یک ضربه قیچی برگردان استثنایی، دروازه رئال را برای بار دوم باز کرد تا هواداران اتلتیکو از شدت خوشحالی به مرز انفجار برسند.

در ادامه نیمه اول، رئال نتوانست حتی یک خطر جدی روی دروازه اتلتیکو خلق کند و در عوض این تیم میزبان بود که با وجود دو گل پیش بودن، چندین فرصت خوب دیگر را نیز توسط گریژمان و مانژوکیچ از دست داد.



نیمه دوم با آمدن خسه بجای خدیرا همراه بود و رئال کمی بهتر از نیمه اول بازی را شروع کرد اما هر چه از بازی می گذشت، باز هم این اتلتیکو بود که سوار بر بازی می شد.پس از اینکه چند فرصت عالی را بازیکنان این تیم از دست دادند، روی یک همکاری تیمی فوق العاده، اتلتیکو به گل سوم نیز دست یافت.

در دقیقه 67، آردا با دیدی عالی، توپ را به گوشه محوطه جریمه ارسال کرد، سائول بالاتر از کارواخال روی توپ اثر گذاشت و توپ در دهانه دروازه با اشتباه واران به گریژمان رسید و این مهاجم فرانسوی گل سوم را وارد دروازه کاسیاس کرد.




این پایان کار نبود و اتلتیکو در دقیقه 89 توسط مانژوکیچ به گل چهارم نیز دست یافت تا شب کابوس وار رئال مادرید تکمیل شود. این بار فرناندو تورس بود که از جناح راست توپی را به روی دروازه رئال ارسال کرد و مانژوکیچ با یک ضربه سر دقیق، برای بار چهارم کاسیاس را مغلوب کرد.

با این شکست، رئال همچنان صدرنشین باقی ماند اما فاصله این تیم با اتلتیکو به 4 امتیاز کاهش یافت و بارسلونا نیز رد صورت برتری مقابل اتلتیک بیلبائو در بازی فردا شب، می تواند به یک امتیازی رئال برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد