نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

عزت اللهی: سیمئونه اسطوره من است

حرفهای جالب بازیکن تیم امید اتلتیکومادرید

عزت اللهی: سیمئونه اسطوره من است


سعید عزت اللهی هافبک تیم امید آتلتیکو -امیدوار به آینده- از حضور در جمع جوان های مادریدی کاملا راضی است.

  عزت اللهی که در مجموعه ای مهم و بزرگ در سطح فوتبال اروپا حضور دارد.

در مادرید همه چیز حرفه ای است
من از زمانی که به اتلتیکو مادرید آمده ام در اینجا امکاناتی را دیده ام که برایم بسیار جالب بوده است. در اینجا همه امکنات برای پیشرفت بازیکنان جوان فراهم است. به همین دلیل هم من می گویم همه چیز دست خودم است که بتوانم خودم را ثابت کنم یا نه. من در این جا تلاش کرده ام کاملا حرفه ای زندگی کنم تا بتوانم برای خودم و کشورم افتخار کسب کنم.

خیلی کم سیمئونه را دیده ام
چون اتلتیکو مادرید هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا تمرین می کند تا حالا خیلی کم شده است که دیگو سیمئونه را ببینم. اما من تا حالا چند بار در تمرینات بزرگسالان اتلتیکو شرکت کرده ام و نکته ای که جالب است این است که سرمربی اتلتیکو مادرید من را با اسم کوچک صدا می زند. او به من گفت سعید برای این که بخواهی به تیم بزرگاسالان بیایی باید خیلی تمرین کنی.

تا حالا نمی توانستم قرارداد حرفه ای امضا کنم
تا حالا امکان این نبود که با اتلتیکو قرارداد حرفه ای امضا کنم. حتما می دانید طبق قوانین بازیکن که زیر 17 سال است طبق قانون نمی تواند با باشگاهش قرارداد حرفه ای امضا کند. من هم زمانی که به اتلتیکو مادرید آمدم 17 سال سن داشتم اما حالا 18 ساله هستم و از نظر قانونی می توانم قرارداد امضا کنم.

همه مربیانم کمک کردند نه فقط یک نفر
همه مربیانم کمکم کردند نه فقط یک نفر. چه کسانی که در تیم ملی به من بازی دادند و چه کسانی که در باشگاه ملوان من را پرورش دادند. واقعا یک مربی مثل علی دوستی مهر با بازی دادن به من در جام جهانی نوجوانان خیلی به پیشرفت من کمک کرد و تمام مربی های دیگر هم در پیشرفت فوتبالم به من کمک کردند.

نظر باشگاه روی من مثبت است
من تا جایی که متوجه شده ام نظر باشگاه روی من مثبت است. هم مربی تیم های پایه اتلتیکو مادرید از بازی من تعریف کرده است و هم خود دیگو سمیئونه که چند باری که سرتمرین شان رفتم به من گفت که اگر با جدیت تمرین کنم آینده روشنی خواهم داشت. خودم هم خیلی انگیزه دارم که بتوانم توانایی هایم را نشان بدهم.

آرزویم حضور در تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید است
بزرگترین آرزوی من این است که بتوانم با تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کنم. در این مدت خیلی زحمت کشیده ام و بی تردید این بزرگترین آرزوی من است. آرزو دارم بتوانم روزی در کنار بازیکنان بزرگ این تیم به فعالیت های فوتبالی ام ادامه بدهم. این بزرگترین آرزوی من است و امیدوارم بتوانم روزی به این آرزو برسم.

سمیئونه اسطوره من شده است
من در کودکی بازیکنان زیادی را دوست داشتم اما حالا دیگو سمیئونه به یکی از اسطوره های من تبدیل شده است. در مادرید همه او را قبول دارند و با احترام نگاهش می کنند. وقتی سیمئونه روی نیمکت است همه طرفداران یک آرامش خاصی دارند و این چیزی است که بسیار ارزشمند است. به همین دلیل او اسطوره واقعی من است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد