نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی گسترش و نفت مسجد سلیمان ( هفته بیستم لیگ برتر )

هفته بیستم لیگ برتر

گزارش زنده؛ گسترش 0 – نفت مسجدسلیمان  0 (نتیجه نهایی)


گسترش فولاد به 3 امتیاز این مسابقه احتیاج دارد تا سروسامانی به وضعیت خود در جدول بدهد. نفتی ها هم که با بدترین شرایط مالی به تبریز مسافرت کرده اند برای کسب یک امتیاز به میدان خواهند آمد.

 
هفته بیستم لیگ برتر، ورزشگاه اختصاصی گسترش، تماشاگر:
داور:بابک وسیله بر، کمک ها: حمزه علی سلیمی، محمدرضا مدیر روستا

اخطار: لئوناردو پیمنتا (45) از گسترش فولاد؛ سعید سالارزاده (58) از نفت مسجدسلیمان

گسترش فولاد: داوود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، میلاد جهانی، محسن حسینی، محمد امین درویشی، دیه گو اولیویرا (53 رسول پیرزاده)، لئوناردو پیمنتا، جابر انصاری و امید نظامی پور
سرمربی: فراز کمالوند

نفت مسجدسلیمان: گئورگی گئورگیف، حمید بوحمدان، آلکساندر پاشنکو، محمود تیغ‌نورد، کیومرث چراغی، حمزه حدادی، میلاد زنیدپور، سعید سالارزاده، حسین مالکی (63 کیوان امرایی)، رسلان ملدنیف و دوس سانتوز
سرمربی : بهروز مکوندی

شرح نیمه اول:
نیمه اول دیدار دو تیم چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار کم موقعیت که با احتیاط دو تیم برای گلزنی آغاز شد در نهایت با ایجاد کمترین خطر روی دروازه یکدیگر به پایان رسید. این در شرایطی است که که هر دو تیم برای فرار از قعر جدول نیاز به سه امتیاز این بازی دارند. در حال حاضر نفت مسجد سلیمان با 18 امتیاز و گسترش فولاد تبریز با 17 امتیاز در قعر جدول رده بندی به سر می برند.

دقایق حساس:
دقیقه 5: فرار و ضربه خطرناک جابر انصاری به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 17: یک و دوی زیبای پاشنکو و دوس سانتوس پشت محوطه جریمه گسترش منجر به موقعیت خطرناکی برای نفت مسجد سلیمان شد که ضربه دوس سانتوس با فاصله کمی به بیرون رفت.
دقیقه 59: رسول پیرزاده بازیکن تازه وارد گسترش پشت محوطه جریمه نفتی ها صاحب توپ شد و ضربه خود را با اختلاف کمی به خارج از زمین فرستاد.
دقیقه 67: ضربه ایستگاهی ارسال شده از پشت محوطه جریمه نفت روی دروازه این تیم خطر ایجاد کرد که با عکس العمل دروازه بان این تیم روبرو شد.
دقیقه 72: ضربه سنگین میلاد جهانی از پشت محوطه جریمه بدون نتیجه و از کنار دروازه راهی بیرون زمین شد.

حواشی:
*گسترش بعد از کسب تنها یک امتیاز از دو مسابقه گذشته به دنبال پیروزی مقابل نفتی هاست.آنها با 3 بازیکن برزیلی و وینگرهای جوان شان رو در روی حریف قرار می گیرند.
*7 بازیکن خارجی در ترکیب دو تیم حضور دارند که 4 نفر از آنها برزیلی هستند.
*این اولین رودر رویی بهروز مکوندی و فراز کمالوند در تاریخ لیگ برتر است.
*مرتضی اسدی کاپیتان گسترشی ها با سابقه ترین بازیکن در میدان است. او در قلب دفاع تیمش بازی می کند.
* در حالی روز گذشته سطح چمن ورزشگاه بنیان دیزل پوشیده از برف بود امروز باز یکنان روی چمن صاف به بازی ادامه می دهند و برف ها به کناره های زمین پارو شده بود.
* کمتر از 1000 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و تیم گسترش را تشویق می کنند.
* مماشات داور در صحنه خطای شدید مگنو باتیستا روی بازیکن نفت اعتراض کادر فنی مسجد سلیمانی ها را در پی داشت.
* در 4 گوشه زمین ورزشگاه روی نوار پلاستیکی بزرگی از روی چمن به کنار زمین بیرون کشیده شده تعداد زیادی تایر قرار داده شده تا در صورت وزش باد احتمالی سطوح مشمائی از جای خود تکان نخورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد