نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

لیگ قهرمانان آسیا ; لادروپ: پیش‌بینی می‌کنیم ورزشگاه پر شود

پرسپولیس در کشورش نتیجه نگرفته

لادروپ: پیش‌بینی می‌کنیم ورزشگاه پر شود


میشل لادروپ سرمربی لخویا در جلسه ای شلوغ با حضور بیش از 30 خبرنگار به سوالات نمایندگان رسانه های گروهی جواب داد.

   میشل لادروپ که به زبان انگلیسی کاملا مسلط به سوالات پاسخ می داد اعلام کرد هفته سرنوشت سازی پیش روی او و تیمش است. او در کنفرانس خبری گفت:

هفته سرنوشت ساز

ما بعد از بازی با پرسپولیس با صدرنشین لیگ قطر بازی دارم و بعد از آن با تیم النصر عربستان. بنابراین باید اعتماد به نفس لازم برای پشت سرگذاشتن موانع سخت را داشته باشیم. در حال حاضر کار بسیار سختی پیش روی ماست.

پرسپولیس در کشورش خوب نتیجه نگرفته

می‌دانم که تماشاگران پرسپولیس انتظار دارند این تیم در بازی فردا برنده باشد اما باید بگویم که این تیم در لیگ فوتبال ایران بهترین عملکردش را نداشته است.با این حال تجربیات من به من می‌گوید که پرسپولیس می‌تواند در تورنمنت دیگری در لیگ قهرمانان آسیا خوب باشد و نتایج بهتری بگیرد.

تیم ملی ایران را می شناسم

اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم بیشتر روی تیم ملی ایران شناخت دارم و آن هم در ماه‌های نوامبر و ژانویه بوجود آمده البته 3،4 بازی اخیر پرسپولیس را هم دیده‌ام و از این تیم هم شناخت نسبی دارم.

پیش‌بینی می‌کنیم ورزشگاه آزادی پر از تماشاگران باشد

درست است پرسپولیس در رقابت های داخلی خوب کار نکرده اما با توجه به اینکه احتمال زیاد ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر خواهد بود آنها فکر می کنیم بازی بهتری از خود به نمایش بگذارند.

بازی نفت و الجیش را دیدم

تیم های قطری مقابل تیم های ایرانی نتایج خوبی نگرفتند. من بازی الجیش مقابل نفت را دیدم و آنها نتوانستند بازی خوبی در تهران انجام دهند با این حال فکر می کنم ما باید امیدوار باشیم در تهران سنت شکنی کنیم

فوتبال اروپا و آسیا قابل مقایسه نیست

فوتبال اروپا با آسیا قابل مقایسه نیست چراکه سطح فوتبال با پارامترهایی مثل مساحت و وسعت کشورها هم بستگی دارد.در خود اروپا هم ما سطح های مختلفی از فوتبال را شاهد هستیم و کشورهایی مثل آلمان سطح فوتبال سان با انگلیس متفاوت است.

در انگلیس و اسپانیا مربی گری کردم

در 2 لیگ مهم اسپانیا و انگلیس مربی بودم اما همانطور که در زمان بازیکنی در تیم‌های مختلف بازی کردم دوست دارم در جاهای مختلف تجربه کسب کنم فوتبال یک ورزش جهانی است و سیستم در همه جا یکی است. آسیا را می‌توان با قاره‌های دیگر مقایسه کرد. کشورها هم با یکدیگر متفاوت هستند و این مسئله بسیار جذاب است. این شرایط در اروپا هم صادق است.

نمی توانم جزئیات تیمم را بگویم

نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اگر بخواهم دقیق بگویم باید نکات فنی تیمم را بر ملا کنم. سعی می‌کنیم مالکیت توپ را در اختیار بگیریم همیشه سعی می‌کنیم این کار را انجام دهیم همه تیم‌ها به دنبال دفاع و حمله هستند بازیکنانی داریم که می‌توانند عملکرد مختلفی داشته باشند. تیم‌ ما در بازی‌هایی که انجام داده عملکرد خوبی داشته است. خیلی خوشحالم که اینجا آمدید و امیدوارم فردا بازی خوبی را ببینید و بهترین تیم برنده بازی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد