نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی نفت و پاختاکور (لیگ قهرمانان آسیا)


شکست منصوریان بعد از 21 بازی

پاختاکور 2 - نفت 1/ پایان عصر شکست‌ناپذیری


نفت تهران در اولین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور شکست خورد و دست خالی از تاشکند بازگشت.

  
استادیوم مرکزی پاختاکور
داور: ماساکی توما، کمک‌ها: توشی یوکی ناجی و شین جی اوچی
اخطار: وحید امیری (42)
اخراج: شرزوبک کریم اف (51)

پاختاکور: الکساندر لبانف، ایگور کریمنتس، عدنان، اکبر ایسماتورف، الکساندر مرزلیاکف، داوروم بک کاشیکف، کاخی ماخارادزه، شرزوبک کریم اف، جمشید ایسکاندروف (66 جلال الدین ماشاریپوف)، استانیسلاف آندریف(57 ولادیمیر کوژاک) و ایگور سرجیف
سرمربی: بابایان

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، امین حاج‌محمدی، پادووانی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری (79 عباس بوعذار)، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی (90 سیامک کوروشی) و علیرضا قربانی (72 امیر ارسلان مطهری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

شرح نیمه اول:
شاگردان علیرضا منصوریان در هوای سرد و بارانی تاشکند برابر پاختاکور قرار گرفتند و نیمه اول این دیدار را علیرغم فشار بازیکنان میزبان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساندند.
شاگردان بابایان می‌توانستند در همان دقایق ابتدایی با ضربه سنگین مهاجم خود، دروازه علیرضا بیرانوند را باز کنند که توپ با برخورد به تیرک دروازه به زمین بازگشت و در ادامه هم گلر نفتی‌ها موفق شد ضربه بعدی را تحت کنترل خودش در بیاورد.
نفتی ‌ها هم بعد از تحمل چند دقیقه فشار از سوی پاختاکوری‌ها چند فرصت به دست آوردند که سودی از آن نبردند و در نهایت این بازی در نیمه اول به تساوی بدون گل رسید.

شرح گل:
1-0 (پاختاکور): در دقیقه 48پاس تودر بازیکن پاختاکور در حالی که مدافعان نفت تهران جا مانده بودند را کاخی ماخارادزه به زیبایی از بالای دستان گلر بلند قامت نفت به درون دروازه این تیم فرستاد تا شاگردان علیرضا منصوریان با یک گل از حریف خود عقب بیفتند.

1-1 (نفت تهران): علی قربانی، مهاجم شمالی نفت از 10 نفره شدن حریف به خوبی استفاده کرد و با مانوری زیبا پشت محوطه جریمه پاختاکور و ضربه ای پای چپ قفل دروازه لبانف را باز کرد و نتیجه را یک بر یک به تساوی کشاند.

2-1 (پاختاکور): ضربه ی آزاد بازیکنان پاختاکور با دفع ناقص علیرضا بیرانوند همراه بود که توپ برگشتی را ایگور سرگیف با ضربه ی محکمی به گل برتری پاختاکور تبدیل کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد