نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه زنده بازی نفت و العین

نفت تهران 1 – العین امارات 1

اولین امتیاز آسیایی نفت و منصوریان


سیامک کوروشی با یک ضربه سر نفت تهران را پیش انداخت ولی زیرکی آساموآ جیان کار را به تساوی کشاند.



 دو تیم نفت و العین در حالی در دومین بازی گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند که عمر عبدالرحمان ستاره تیم اماراتی روی نیمکت نشسته است. با گزارش زنده این دیدار همراه ما باشید.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا،گروهB،ورزشگاه آزادی
داور:های تن،کمک ها:ویمینگ هو و جی ما

نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، امین حاج‌محمدی، علیرضا عزتی، وحید امیری، غلامرضا رضایی، کمال کامیابی‌نیا، وحید حمدی‌نژاد، لئوناردو پادووانی، ایمان مبعلی و ارسلان مطهری
سرمربی:علیرضا منصوریان

العین:
خالد عیسی، اسماعیل احمد، محند سالم النزی، محمد احمد، سعید موسی به، محمد عبدالرحمن، دیاتی ابراهیم، هلال سعید، احمد برمان، لی‌نیونگ‌جو و آساموجیان
سرمربی: دائیچ

شرح گل‎:
1 - 0 (نفت ایران): توپی که توسط بازیکنان العین در منطقه چپ دفاعی آنها به بیرون رفت، اوت تیم نفت را وحید امیری از نزدیکی های خط کرنر بلند پرتاب کرد و حرکت سریع سیامک کوروشی و ضربه سر هنرمندانه او در بین مدافعین العین و دور از دستان دروازه بان العین به تور دروازه این تیم رسید.
1 - 1 (العین امارات): می توان حرفه ای گری آسامواه جیان را تنها عامل این گل العین دانست. وی که پا به توپ در بین مدافعان نفت در محوطه جریمه حرکت می کرد، با حرفه ای گری تمام توپ را به دست شیری، مدافع نفت کوبید و داور نیز بی درنگ در سوت خود به نشانه پنالتی دمید. ضربه پنالتی را نیز جیان بر خلاف جهت بیرانوند به گل العین تبدیل کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 31- روی اشتباه پادوانی حمله العینی ها شکل گرفت و سانتر اماراتی ها از پشت محوطه جریمه با ضربه سر محمد عبدالرحمن، با فاصله کمی از روی دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه 40 - حرکت مطهری از جناح راست در نهایت به ارسال او به محوطه شش قدم نفت منجر شد که دخالت امیری برای به ثمر رسیدن گل کافی نبود و خالد عیسی زودتر از وی به توپ رسید و این موقعیت را از نفتی ها گرفت.
دقیقه 45 - حرکت جیان از بین مدافعان نفت، العینی ها را صاحب موقعیت خطرناکی کرد، طی این حرکت جیان با بیرانوند تک به تک شد که می شود گفت خطرناک ترین موقعیت اماراتی ها بود اما ضربه جیان را بیرانوند با حرکت پا به کرنر فرستاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد