نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی نفت و العین امارات - 16 اردیبهشت 94

الشباب متشکریم


صعود شاگردان منصوریان با کمک الشباب


نتیجه نهایی ؛ العین امارات 3 ـ نفت‌تهران 0


تیم فوتبال نفت‌تهران با سنگین ترین نتیجه ممکن مقابل حریف خود العین شکست خورد.

  

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا، گروه B، ساعت 20 ورزشگاه: بن زاید

العین:
خالد عیسی ـ فایز، محمد سالم، الانزی، محمد احمد ـ لی میونگ جو، سعید هلال، کمبو اکوکو، عمر عبدالرحمان، دیاکی ابراهیم ـ آساموآ جیان
سرمربی: زلاتکو دائیچ

نفت‌تهران:
علیرضا بیرانوند ـ وحید حمدی نژاد، امین حاج محمدی، لئوناردو پادووانی، سعید لطفی ـ علیرضا عزتی، کمال کامیابی نیا، عباس بوعذار، ایمان مبعلی، وحید امیری ـ ارسلان مطهری
سرمربی: علیرضا منصوریان

دقایق حساس:
دقیقه 15: پاس به عقب مدافع العین به سمت خالد عیسی با دخالت ارسلان مطهری خطر نصفه و نیمه روی دروازه العین خلق کرد. 
دقیقه 17: پاس کات بک از جناح راست و ضربه مهاجم العین با برخورد به عمر عبدالرحمان راهی به دروازه نفت نیافت.
دقیقه 18: برخورد ارسلان مطهری با دفاع العین از سوی داور خطا تشخیص داده نشد.
دقیقه 19: کاشته تماشایی ایمان مبعلی و ضربه سر کمال کامیابی نیا با واکنش فوق العاده خالد عیسی به کرنر رفت. 
دقیقه 35 – پاس دیدنی مبعلی، مطهری را از جناح چپ راه انداخت و ضربه دیدنی وی تیر دروازه العینی ها را به لرزه درآورد.
دقیقه 37 – العینی در موقعیت آفساید صاحب یک موقعیت ایده آل شدند اما ضربه مهاجم اعین از بالای دروازه نفتی ها به بیرون رفت.
دقیقه 38 – حرکت العینی ها و پاس کوکو در عمق مدافعان نفت فرصتی را نصیب مهاجم این تیم کرد که بیرانوند این موقعیت تک به تک را مهار کرد.
دقیقه 39 – باز هم پاس بلند مبعلی و ضربه سر پادوانی فرصت خوبی را روی دروازه العینی ها بوجود آورد اما این توپ از محوطه شش قدم حربف عبور کرد.
دقیقه 41 – شوت سرضرب و محکم جیان از پشت محوطه جریمه را بیرانوند مهار کرد.
دقیقه 54 – شوت سرکش عباس بوعذار موقعیت خطرناکی را روی دروازه العین به وجود آورد که این فرصت توسط دروازه بان العین مهار شد.
دقیقه 56 – بازهم بوعذار در محوطه جریمه العینی ها صاحب توپ شد و در حالی که می توانست با یک پاس عرضی مطهری را صاحب یک موقعیت استثایی کند خودش ضربه را از بالای دروازه العین به بیرون زد.


شرح نیمه اول:
نفتی ها در حالی بازی را در نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان بردند که هم آنها و هم العینی ها بارها فرصت باز کردن دروازه حریف را داشتند.
نفتی ها با در متن قرار دادن مهندس تیم خود یعنی ایمان مبعلی و با تکیه با پاس های استثنایی وی بارها توانستند تا باز کردن دروازه اماراتی ها پیش بروند اما بدشانسی و تیر دروازه و البته دروازه بان العین، چندبار مانع گلزنی زردپوشان تهرانی شد، البته در طرف مقابل هم العینی ها اصلا حریف دست و پا بسته ای نبودند و بارها با حرکات جیان و کوکو دروازه بیرانوند را تهدید کردند اما بیرانوند و مدافعان نفت در مقابل این خطرات مقاومت کردند.

شرح گل:
1 – 0 (العین امارات) : بالاخره خاص ترین بازیکن العین و ستاره تیم ملی امارات در جام ملت های آسیا، زهر خود را ریخت و در دقیقه 63 با حضور به موقع در محوطه جریمه نفتی ها، پاس ارسالی را با ضربه ای تک ضرب به گل اول حریف اماراتی ها تبدیل کرد.
2 – 0 (العین امارات) : نفوذ دفاع راست العینی و پاس عرضی به موقع وی آسموا جیان فوق حرفه ای را صاحب توپ کرد و وی نیز با ضربه چکشی توپ را به سه کنج دروازه بیرانوند فرستاد.

حواشی:
* نفتی ها با 8 امتیاز تیم دوم جدول هستند و بی احتیاطی در این مسابقه می‌ تواند برای آنها دردسرساز باشد. پاختاکور تیم سوم جدول که 6 امتیازی است می‌ تواند برای نفت دردسر ایجاد کند.
* العین امارات صدرنشین گروه به یک تساوی برای صعود به دور بعد با عنوان سرگروهی احتیاج دارد. آنها قطعا در مسابقه امشب بی گدار به آب نخواهند زد.
* زلاتکو دائیچ سرمربی تیم العین عمر عبدالرحمان ستاره خود را در ترکیب ثابت تیمش قرار داده است. ترکیب العین به نسبت بازی رفت که در تهران با نتیجه تساوی به پایان رسید، 4 تغییر داشته است.
* نفتی ها به نسبت بازی رفت 2 تغییر دارند که مهمترین آنها عدم حضور غلامرضا رضایی در ترکیب ثابت است. همچنین امین حاج محمدی دوباره جانشین سیامک کوروشی شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد