نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد - 20 اردبیهشت 94


ذخیره های پرسپولیس به خط شدند

نتیجه نهایی؛ گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 1


این دیدار برای گسترش فولاد حساس تر است تا با کسب امتیاز خیالش از بابت بقا در لیگ برتر آسوده شود.

  
هفته بیست و نهم لیگ برتر،ورزشگاه: بنیان دیزل
داور: احمد صالحی، کمک ها: سعید علی نژادیان، علیرضا ایلدروم

اخطار: اسدی (21) از گسترش، جعفرپور (36) پرسپولیس


گسترش فولاد:
داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، محسن حسینی، امید نظامی پور، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، میثم نقی زاده، پیمنتا، محمد امین درویشی، جابر انصاری و محمد ابراهیمی
سرمربی: فراز کمالوند

پرسپولیس:
سوشا مکانی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رضا خالقی فر، مهدی جعفرپور، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی، فرناندو گابریل، هادی نوروزی، علی علیپور و مهدی دغاغله
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ



شرح گل:
1-0(گسترش): شوت پیمنتا را مدافعان پرسپولیس به کرنر فرستاد که روی ارسال همین بازیکن از نقطه کرنر درویشی ضربه سر زد و باز هم در برگشت پیمنتا توپ را به انصاری رساند و ضربه تماشایی او وارد دروازه شد.
2 ـ صفر(گسترش): گسترش فولاد برای بار دوم دروازه پرسپولیس را فروریخت. این بار هم جابر انصاری روی کرنر ارسالی از جناح راست با ضربه سر از روی خط شش قدم برای دومین بار دروازه سوشا را باز کرد. 


حواشی:
*برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به بازیکنان اصلی اش در این دیدار استراحت داده و به همین دلیل محمد نوری، امید عالیشاه، حمید علی عسگری و مهدی طارمی به تبریز نرفتند. مهدی جعفرپور،میلاد کمندانی،علی علیپور و مهدی دغاغله در این بازی فیکس هستند و از ابتدا در ترکیب به میدان رفته اند.
*گسترشی ها با نفرات اصلی به میدان رفته اند تا در این بازی هر سه امتیاز را بگیرند تا در هفته پایانی با خیال راحت بازی کنند.
*برانکو ایوانکوویچ و پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به زمین چمن آمدند و برای آشنایی با زمین از نقاط مختلف ورزشگاه دیدن کردند.
*نادر باقری مربی سابق دروازه‌بانان تیم پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه گسترش فولاد در میان پرسپولیسی‌ها قرار گرفت و با آنها خوش و بش کرد.
*با توجه به بازی امروز تراکتورسازی مقابل استقلال تعداد بسیار کمی از هواداران به ورزشگاه گسترش فولاد آمدند در حالیکه کمتر از یک ساعت تا زمان بازی باقی مانده کمتر از 10 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند به طوری که تعداد مأموران نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه چندین برابر هواداران است.
*با توجه به اینکه ورزشگاه گسترش فولاد تبریز پروژکتور ندارد و این بازی در حدود ساعت 20 به پایان می‌رسد تصویربرداران حاضر در ورزشگاه نگران تصاویر ارسالی هستند چرا که هوای تبریز هم ابری است و هوا زودتر از معمول تاریک خواهد شد و مشخص نیست در این شرایط تصویربرداری این بازی با چه کیفیتی از تبریز مخابره خواهد شد.
*همانطور که پیش‌بینی شد به خاطر بازی پخش مستقیم تراکتورسازی استقلال ورزشگاه بنیان دیزل با وجود پذیرایی است تیم پرسپولیس سکوهای خالی فراوانی داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد