نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

پیش بازی تراکتورسازی و نفت‌تهران - فینال 120 هزار نفری لیگ برتر


فینال 120 هزار نفری لیگ برتر

پیش بازی تراکتورسازی ـ نفت‌تهران


تراکتورسازی و نفت فینال لیگ‌برتر را می‌ سازند. اگر مثل همه فینال های واقعی این بازی برنده داشته باشد تیم برنده، قهرمان لیگ خواهد بود.

  مساوی می‌تواند هر 2 تیم را از قهرمانی دور نگه داشته و در عوض سپاهان را قهرمان کند.

* تراکتورسازی با تفاضل گل بهتر در صدر است و حتی در صورت تساوی این دیدار و البته نتیجه نگرفتن سپاهان مقابل سایپا می‌تواند قهرمانی را کسب کند اما نفت در صورتی قهرمان خواهد شد که بتواند در این دیدار هر سه امتیاز بازی را کسب کند.

*به‌طور حتم این دیدار بیش از اینکه زیر نظر هواداران تراکتورسازی باشد، زیر نظر سپاهانی‌ها خواهد بود و آنها به خوبی از اهمیت نتیجه این دیدار آگاه هستند. تونی اولیویرا برای رسیدن به این پیروزی و در نهایت قهرمانی به بازیکنانی چون حامد لک، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان، احمدزاده، ادینیو و... اعتماد خواهد کرد. در مقابل نفت تهران و علیرضا منصوریان بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، پادوانی، حمدی نژاد، مبعلی، علیرضا عزت، وحید امیری، ارسلان مطهری و.... را به زمین می‌فرستد تا همچنان به کسب سه امتیاز امیدوار باشند.

* رقابت تراکتورسازی و نفت، رقابتی است که ممکن است این دو تیم برای سپاهان به میدان بروند. تساوی در این دیدار چیزی است که سپاهانی‌ها انتظار آن را می‌کشند.

* در بازی رفت، نفت 2 ـ یک برنده شد. غلامرضا رضایی در دقایق 42 و 55، 2 گل برای نفت زد و دیتمار بیکاج در دقیقه 46 گل تیم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

* نفت و تراکتورسازی، همیشه بازی های بسیار متعادلی داشته اند. 3 برد، 3 مساوی و 3 باخت در کارنامه آنها ثبت شده است. در این مدت نفت 12 گل زده و 11 گل هم دریافت داشته است.

* بهترین برد در بازی ها 2 تیم برد 3 ـ صفر نفت در روز 20 بهمن 92 بوده است.

* لیگ فوتبال باری محمد ایرانپوریان و خالد شفیعی 2 بازیکن محروم تیم تراکتور تمام شده است. شفیعی بریا سومین بار در لیگ فوتبال محروم می‌ شود و یک کارت قرمز و 8 کارت زرد دارد در حالی که ایرانپوریان بعد از 9 ماه اخطار سوم خود را گرفته و محروم است.

* تراکتور در 10 بازی آخر 8 بار و نفت 7 بار برده اند. اگر نفت مثل تراکتور عمل کرده بود امروز با 60 امتیاز و تنها یک مساوی هم قهرمان لیگ می‌ ماند.

* این بازی احتمالا پرتماشاچی ترین بازی تاریخ لیگ برتر خواهد بود. رکورد پرتماشاچی ترین بازی تاریخ لیگ به مسابقه تراکتور و فجر سپاسی در بدو حضور تراکتور در لیگ اختصاص دارد که تبریزی ها برای قهرمانی آن رکورد را – احتمالا – خواهد شکست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد