نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی سپاهان و سایپا - 94/02/25 (گزارش زنده)


هفته پایانی لیگ برتر

 سپاهان 2 – سایپا  0 (نتیجه نهایی)


سپاهان برای قهرمانی باید بازی مقابل سایپا را پیروز شود و منتظر تساوی دو تیم بالا نشین باشد.

 
این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که سپاهانی ها در فکر پیروزی در این بازی هستند تا در صورت لغزش دو تیم تراکتور و نفت عنوان قهرمانی خود را مسجل کنند. سایپایی ها نیز می خواهند با بدست آوردن نتیجه پیروزی پایان خوبی برای این فصل خود به وجود بیاورند.

هفته سی ام لیگ برتر ساعت 19:30 ورزشگاه فولادشهر؛ تماشاگر: 10000 نفر
داور: غلامرضا جباری کمک ها: محمدرضا امینی، فرهاد مروجی

سپاهان: شهاب گرگان، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، علی کریمی، محرم نویدکیا، فوزیل موسی اف، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و لوسیانو پریرا
سرمربی: حسین فرکی

سایپا: محمدرضا اخباری، سجاد مشکل پور، مهدی ایوبی، ابراهیم شکوری، مجتبی رمضانی، وحید محمدصادق، مهدی ترابی، حکیم نصاری، ابراهیم صادقی، روزبه شاه علی دوست و میلاد می داوودی
سرمربی: مجید جلالی
شرح گل:
1 – 0 (سپاهان اصفهان): حمله سریع سپاهانی ها از جناح چپ با نفوذ احسان حاج صفی ادامه یافت و در نهایت سانتر به موقع او در محوطه شش قدم سایپایی ها به مهدی شریفی رسید و وی نیز با شم گلزنی خود توانست با ضربه ای اولین گل را برای اصفهانی ها به ثمر برساند.این گل در دقیقه 15 به ثمر رسید.
2 – 0 (سپاهان اصفهان): بازهم مثلث دیگری از سپاهانی ها پشت محوطه جریمه سایپایی ها شکل گرفت و این بار، پریرا توپ را به نویدکیا رساند و او نیز پاسی استادانه را از بین مدافعان سایپا برای شریفی ارسال کرد و او نیز با ضربه ای دقیق برای بار دوم دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد. این گل نیز در دقیقه 32 به ثمر رسید.


شرح نیمه اول:
بازی در نیمه اول در حالی به پایان رسید که با توجه به جلو بودن تراکتوری ها در بازی دیگر هفته پایانی، سپاهانی ها فعلا خود را در رده دوم جدول رده بندی می بینند، آنها که برای پیروزی پا به میدان گذاشته بودند از ابتدا، بنا را برحمله روی دروازه سایپا گذاشته بودند و به رهبری محرم نویدکیا، حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دیدند.
نکته مشهود در بازی سپاهانی ها، حرکات ترکیبی و مثلث گونه آنها در حمله به دروازه سایپا بود که بارها توسط محرم نویدکیا، لوسیانو پریرا، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و احسان حاج صفی موقعیت های خطرناکی را روی دروازه محمدرضا اخباری ایجاد کرد.
باید دید زردپوشان سپاهانی در نیمه دوم هم به همین ترتیب بازی دنبال می کنند یا خیر، آن چیزی که برای آنها محرز است، تلاش برای پیروزی است تا در صورت به تساوی رسیدن تراکتورسازان و نفتی ها، آنها بتوانند قهرمانی را به اصفهان ببرند.

دقایق حساس:
دقیقه 27 – سپاهانی ها مثلثی را پشت محوطه جریمه سایپایی ها تشکیل دادند و حرکت دیدنی آنها برای این تیم ثمری نداشت، پاس نویدکیا به شریفی رسید و پاس وی را خلعتبری با ضربه ای محکم به دروازه سایپا شوت زد اما این توپ با فاصله کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 28 – لوسیانو پریرا می توانست در این دقیقه دروازه اخباری را باز کند اما ضربه او توسط این دروازه بان به کرنر رفت.
دقیقه 39 – ضربه ناگهانی و زیبای علی کریمی در محوطه سایپایی ها، صحنه زیبایی را ایجاد کرد اما ضربه چکشی وی توسط اخباری مهار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد