نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ


سویمن شکست متوالی بایرن در بوندسلیگا

شکست بایرن مونیخ در خانه فرایبورگ


دیدار تیم های فرایبورگ و بایرن مونیخ لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود فرایبورگ خاتمه یافت.

 
بایرن مونیخ که دو هفته قبل، قهرمانی خود را در بوندسلیگا مسجل کرده بود، به زمین فرایبورگی رفته بود که برای فرار از سقوط می جنگید. فرایبورگ با 31 امتیاز در رده 15 جدول قرار داشت و از دو بازی قبلی خود یک امتیاز کسب کرده بود. بایرن هم هر دو بازی قبلی خود را باخته بود.

بازی با میدانداری و برتری بایرن شروع شد اما اولین خطر جدی را فرایبورگ خلق کرد. دقیقه 9 بازی، اشمیت یک توپ مرده را تصاحب کرد و با جاگذاشتن مدافع بایرن در آستانه گلزنی قرارداشت که بن عطیه در آخرین لحظه مانع از این کار شد.

دو دقیقه بعد بایرن به گل دست یافت اما داور آن را مردود اعلام کرد. بن عطیه روی یک ضربه کرنر با ضربه سری زیبا موفق به گلزنی شد ولی داور خطای او روی مدافع مستقیمش را اعلام کرده و گل را مردود دانست.

یک دقیقه بعد، سرانجام بایرن به گل رسید. شواین اشتایگر روی پاس عالی وایزر، درون محطوه جریمه صاحب توپ شد و باضربه ای دقیق، گل اول بازی را به نفع باواریایی ها به ثمر رساند. فرایبورگ برای جبران گل خورده جلو کشید و پس از خلق چند فرصت نصفه و نیمه، در دقیقه 33 توسط مهمدی، به هدف خود دست یافت.

کلاوس، پاس زیبایی را برای مهمدی ارسال کرد و این بازیکن به زیبایی مدافع مستقیمش را جاگذاشت و توپ را به گوشه دروازه نویر فرستاد تا حساب کار 1-1 مساوی شود. در ادامه نیمه اول نیز توپی از از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

بازی در نیمه دوم نیز با برتری محسوس بایرن آغاز شد. در دقیقه 56، بازیکنان فرایبورگ به دلیل خطای مشکوک به پنالتی رافینیا روی مهمدی، اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور بازی با آنها هم عقیده نبود.

بازی همچنان با میدانداری بایرن دنبال می شد اما این تیم بر خلاف انتظار تا دقیقه 70 شانس چندانی برای گلزنی خلق نکرد. در این لحظه شواین اشتایگر از گوشه محوطه جریمه یک شوت غافلگیرکننده به سمت دروازه فرایبورگ شلیک کرد که با بدشانسی این ضربه به تیر دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد نیز روی ارسال توماس مولر به شش قدم فرایبورگ، کلاوس نزدیک بود به اشتباه دروازه خودی را باز کند که دروازه بان موفق به مهار توپ شد.

در دقیقه 78 نیز گوتزه در بهترین شرایط گلزنی قرار گرفت اما به قدری معطل کرد که بورکی، دروازه بان فرایبورگ دخالت کرد و داور نیز اعتقادی به پنالتی نداشت و بدین ترتیب یک شانس خوب گلزنی برای بایرن از دست رفت.

بازی در حال اتمام بود که فرایبورگ روی یک غافلگیری به گل دوم خود دست یافت. گوده دو مدافع مستقیمش را به زیبایی جا گذاشت و در بهترین نقطه، نیل پترسون را صاحب توپ کرد و این بازیکن که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، نویر را مغلوب کرد تا حساب کار 2-1 به سود فرایبورگ شود.

بدین ترتیب بایرن مونیخ سومین باخت متوالی خود در بوندسلیگا را متحمل شد و فرایبورگ نیز از منطقه سقوط خود را جدا کرد.

در دیگر بازی های امروز نتایج زیر به دست آمد :

اشتوتگارت 2-1 هامبورگ
شالکه 1-0 پادربورن
وردربرمن 0-2 کلادباخ
لورکوزن 2-0 هوفن هایم
ماینتس 2-0 کلن
آگزبورگ 1-2 هانوفر
هرتابرلین 0-0 فرانکفورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد