نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

کفاشیان:نتیجه بازی تراکتور و نفت تغییر نمی‌کند

پسر اولیویرا نمی‌تواند مقصر باشد

کفاشیان:نتیجه بازی تراکتور و نفت تغییر نمی‌کند


رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید تصمیمی مبنی بر تکرار دقایق نهایی بازی تراکتورسازی و نفت تهران گرفته نخواهد شد.

 
به نقل از ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه همایش هم اندیشی مربیان فو‌تبا‌ل درباره صحبت‌های منصور قنبرزاده مبنی بر این که وقت اضافه‌های بازی به اتمام نرسیده بود و باید این دقایق تکرار شود، اظها‌ر کرد: این حرف‌های جدید از کجا می‌آید؟ بازی تمام شده است و طبق قانون جام قهرمانی به سپاهان تعلق گرفته است و هیچ چیزی قابل تغییر نیست. نمی دانم چه کسانی این موضوعات را مطرح می‌کنند، اما قطعا با متخلفان بازی تراکتورسازی و نفت تهران برخورد خواهد شد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: داوری این بازی را بررسی خواهیم کرد و در صورت وجود تخلف با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

کفاشیان درباره صحبت مطرح شده مبنی بر انتقال خبر نتیجه تساوی دو بر دو توسط پسر تونی اولیویرا به روی نیمکت تراکتورسازی، تصریح کرد: چنین اتفاقی نمی‌تواند رخ دهد چرا که حدود 100 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و یک نفر قادر به انتقال این خبر نیست. من در جایگاه وی آی پی ورزشگاه بودم و زمانی که تساوی دو بر دو را اعلام کردند خودم هم فکر کردم که سپاهان مساوی شده و از قهرمانی تراکتورسازی خوشحال شدم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل ا‌دا‌مه‌ داد: زمانی که وارد ورزشگاه شدم اینترنت و آنتن‌های موبایل قطع بودند و اسکوربورد ورزشگاه هم روشن نبود و باید چرایی این موضوع را بررسی کرد. در هر صورت نتیجه‌ بازی تراکتورسازی و نفت تهران تغییری نمی‌کند.

کفاشیان درباره اعلام آمادگی تماشاگران برای قهرمانی توسط بلندگوی ورزشگاه گفت: بلندگو اعلام کرد که تماشاگران آماده شوند، ولی نگفت برای چه چیزی خود را اعلام کنند، شاید برای مراسم قر‌عه‌کشی بوده است! باز هم به بازیکنان و مسئولان تراکتورسازی تبریک می‌گویم چرا که نایب قهرمانی رتبه کمی نیست و با متخلفان قطعا برخورد خواهیم کرد.

وی درباره مساله راه‌آهن و بازیکن این تیم متومبا، توضیح داد: کمیته‌ انضباطی این مساله را پیگیری می‌کند و چنانچه تخلفی صورت گرفته باشد می‌توانیم نتیجه‌ بازی را هم تغییر دهیم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره حضور مدیران اصفهانی در هیات رییسه و تشکیلات فو‌تبا‌لی، تاکید کرد: من و تاج هم به ورزشگاه یادگار امام (ره) رفته بودیم، ولی طبق شانس 20 درصدیT سپاهان قهرمان لیگ شد در حالی که کسی متصور این نتیجه‌ نبود. با این حال باز هم قهرمانی سپاهان را تبریک می‌گویم.

وی درباره خروج کا‌ر‌لوس کی‌روش از ایران، اظها‌ر کرد: کی‌روش به مدت دو روز به دوبی رفته است تا کارهای شخصی خود را انجام دهد و احتمالا امروز به ایران باز می‌گردد.

کفاشیان اردوی استانبول را قطعی ندانست و ا‌دا‌مه‌ داد: هنوز جلسه‌ای با کا‌ر‌لوس کی‌روش درباره اردوی استانبول نداشته‌ایم. کی‌روش برای هواخوری به ترکیه رفته بود و از چند کمپ ترکیه‌ای هم بازدید کرد. فقط بازی ازبکستان قطعی شده است و بعد از آن به مصاف ترکمنستان می‌رویم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل با بیان این که نایب رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل ژاپن هفته‌ آینده به ایران می‌آید، ا‌دا‌مه‌ داد: هفته‌ آینده با او درباره دیدار دوستانه ایران و ژاپن صحبت می‌کنیم و اگر امکان داشته باشد بعد از دیدار ژاپن و عمان، دیداری هم بین ایران و ژاپن برگزار شود. 

نظرات 1 + ارسال نظر
آذربایجان پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 20:29

به نظر من هم کفاشی و همه آنهایی که مسول فدراسیون فوتبال هستند مقصر هستند همه آنها دست به دست دادند تا سپاهان رو قهرمان کنند کفاشیان خر خودتی و دوستات آذربایجان اویاخدی بر بیرینه دایاخدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد