نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

پیش بازی پرسپولیس و الهلال - 94/03/05

بازی برگشت پرسپولیس الهلال

در اولین شب از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم الهلال عربستان و پرسپولیس ایران به قضاوت آقای کوالنکو از ازبکستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت

  این دو تیم در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاق هم می‌روند



تیم فوتبال پرسپولیس در شرایط باید به مصاف الهلال عربستان برود که به واسطه پیروزی یک بر صفر در بازی رفت، تنها یک قدم تا خلق حماسه و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 فاصله دارد.

سرخپوشان تهرانی که در پرحاشیه ترین و شاید حتی ضعیف ترین فصل تاریخ باشگاه خود، در لیگ برتر با ایستادن در رتبه نازل هشتم به کار خود پایان دادند، در لیگ قهرمانان آسیا شرایطی کاملاً متفاوت را تجربه کرده اند و با تکیه بر حمایت بی نظیر هواداران خود و پیروزی های صد در صدی در بازی های خانگی، حالا در یک قدمی صعود به مرحله یک چهارم نهایی قرار دارند و همین مسئله باعث شده است که بازیکنان این تیم برای بازی فردا شب، با روحیه ای بالا به مصاف الهلال رفته و خستگی ناشی از کارشکنی های ناجوانمردانه عربها را به دست فراموشی بسپارند.

در طرف دیگر میدان، تیم پر مهره و قدرتمند الهلال عربستان قرار دارد که در بازی رفت با گل به خودی مدافع برزیلی خود که در ثانیه های پایانی بازی زده شد، تمام اندوخته های خود ا از دست رفته دید و حالا در بازی برگشت قصد دارد تا با ایجاد شرایط سخت برای نماینده کشورمان، به پیروزی در مجموع دو بازی دست پیدا کند.

آبی پوشان شهر ریاض که در دیدار رفت بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، قطعاً در بازی برگشت با توجه به حمایتهای شدید تماشگران خود، فشار زیادی را بر خط دفاعی پرسپولیس وارد خواهند کرد و بر عکس دیدار هفته گذشته، دست به یک بازی باز و تهاجمی خواهند زد که همین مسئله می تواند در صورت انجام بازی هوشمندانه از طرف شاگردان برانکو، و استفاده از سرعت بازیکنی مانند امید عالیشاه، موجب خلق موقعیت های خوب بر روی دروازه الهلال در روی ضد حملات شود.

اخبار الهلال

همانند دیدار رفت، الهلال جورجیوس ساماراس و یاسر القحطانی، دو مهاجم خوب و باتجربه خود را در اختیار نخواهد داشت.

ناصر الشمرانی دیگر بازیکن کلیدی الهلال که در بازی رفت غایب بود، کماکان برای بازی برگشت وضعیت مشخصی ندارد.

تیاگو نوس، بازیکن برزیلی و طراح عرستانی ها که بازی رفت را به علت مصدومیت از دست داده بود، به احتمال زیاد می تواند در این بازی برای تیمش به میدان برود.

اخبار پرسپولیس

محسن بنگر و مایکل اومانیا دو مدافع باتجربه پرسپولیس که در طول هفته گذشته با مصدومیت مواجه بودند، با سپری کردن دوران آسیب دیدگی خود، می توانند در بازی برگشت بازی کنند که این قطعاً می تواند یک خبر خوش برای برانکو ایوانکوویچی باشد که در این بازی در ابتدا به فکر بسته نگه داشتن دروزاه تیم خود خواهد بود.

همانند دیدار رفت، مهرداد کفشگری و فرناندو گابریل، دو هافبک تیم پرسپولیس به علت مصدومیت نمی توانند تیم خود را در این بازی نیز همراهی کنند.

نکات آماری

پرسپولیس تاکنون در خاک عربستان مقابل الهلال شکست نخورده است، پرسپولیس و الهلال دو بار در سالهای 1990 و 2012 در عربستان به مصاف یکدیگر رفته اند که هر دو بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. (1990 0-0) (2012 1-1).

بنا بر گزارش طرفداری، پرسپولیس در طرح جدید رقابتهای باشگاه های آسیا، دوبار تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است که هر دوبار با شکست مقابل حریفان خود از صعود به جمع هشت تیم پایانی باز مانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد