نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان - 94/05/15


سرود پیروزی در کرانه کارون

پایان بازی؛استقلال خوزستان 2- پرسپولیس 1


استقلال خوزستان و عبدالله ویسی دست به کار بزرگی زدند و در هفته دوم و در پنجمین مصاف شان با پرسپولیس این تیم را با شکست بدرقه کردند.

  

نتیجه نیمه اول دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا همچنان گرمای هوا از گرمای بازی بیشتری باشد.

ورزش سه شما را به همراهی لحظه به لحظه گزارش این دیدار دعوت می کند.

استادیوم: غدیر اهواز  تماشاگر: 5000 نفر
داوران : محسن ترکی، حسین طالقانی و یعقوب سخندان
اخطار : بابک حاتمی(15)، مهدی طارمی(66) پرسپولیس - ادواردو سوارز (31)، پیمان شیرزادی(44)  استقلال خوزستان
اخراج : هادی نوروزی(67)

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، رحیم زهیوی(64 فرشاد سالاروند)، سعید بیت سعید، ادواردو(46 عبدالهادی خنیفر)، روح الله سیف اللهی(74 فرشاد جان فدا) و جلال عبدی
سرمربی: عبدالله ویسی

پرسپولیس: ایمان صادقی، رضا نورمحمدی، رامین رضائیان، لوکا ماریچ، بابک حاتمی، کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر(60 علی علیپور)، فرشاد احمدزاده(60 میلاد کمندانی)، امید عالیشاه، مهدی طارمی و هادی نوروزی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح گل :

استقلال خوزستان یک پرسپولیس صفر: (دقیقه 47، حسن بیت سعید): شروع مجدد فوق العاده دروازه بان استقلال خوزستان برای مهاجم سرعتی تیم شان، با اشتباه ایمان صادقی همراه بود تا بیک سعید در دهانه دروازه خالی دروازه پرسپولیس را باز کند و عبدالله ویسی از برانکو پیش بیفتد.

استقلال خوزستان 2 پرسپولیس صفر: ( دقیقه 57، بیت سعید): یک ضربه مهارنشدنی از بیت سعید کافی بود تا ایمان صادقی و مدافعان پرسپولیس بار دیگر تسلیم شوند و گل دوم را دریافت کنند. مهاجم جوان استقلال خوزستان در ادامه درخشش خود در این بازی از پشت محوطه جریمه با ضربه ای دیدنی طاق دروازه پرسپولیس را نشانه گرفت تا گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
شرح نیمه اول:
در حالی که گرمای بیش از حد اهواز باعث شده بود تا محسن ترکی به عنوان داور این دیدار در دقیقه 30 به بازیکنان دو تیم فرصت استراحت بدهد، شاگردان برانکو ایوانکوویچ و عبدالله ویسی بازی انتقاد آمیزی را در زمین به نمایش گذاشتند و از خلق موقعیت گل عاجز ماندند. به نظر می رسد شرایط بدنی دو تیم، در کنار گرمای هوا از عامل اصلی این بازی دور از انتظار دو پرسپولیسی ها و استقلال خوزستان باشد و باید منتظر نیمه دوم و خنک شدن هوا بود تا 45 دقیقه بهتری را از دو تیم شاهد باشیم.
دقایق حساس:
  
دقیقه 5: روی خطای بازیکنان استقلال روی طارمی، هادی نوروزی از سمت راست توپ را فرستاد که ضربه طارمی با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 15: مهاجم استقلال خوزستان در آستانه ورود به محوطه جریمه پرسپولیس توسط حاتمی سرنگون شد و ترکی با اعلام خطا یک کارت زرد هم به حاتمی داد و در ادامه این ضربه ایستگاهی را سیف اللهی با اختلاف زیاد به بیرون زد.
دقیقه 30: حرکت مهاجمان استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه و در نهایت ضربه بیت سعید به راحتی در اختیار ایمان صادقی قرار گرفت.
دقیقه 45: روی خطای شیرزادی روی احمدزاده، این بازیکن پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و ضربه فنی اش را با اختلاف ناچیزی از دروازه استقلال خوزستان به بیرون زد.
دقیقه 45+1: حسن بیک سعید از جناح راست پرسپولیس صاحب توپ شد و بعد از جا گذاشتن رامین رضاییان، ضربه اش را از کنج محوطه جریمه نواخت که با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 53: ضربه رضا خالقی فر از فاصله 30 متری با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت تا پرسپولیس همچنان با یک گل از استقلال خوزستان عقب بماند.
دقیقه 57: اشتباه مدافعان پرسپولیس نزدیک بود گل دوم را برای استقلال به همراه داشته باشد که اینبار ایمان صادقی به زیبایی شوت سلیمی را دفع کرد تا نتیجه یک بر صفر باقی بماند.
دقیقه 60: ارسال رامین رضاییان که به مدافع استقلال خوزستان برخورد کرده بود در کنج دروازه توسط خسوس دفع شد و به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 63: ضربه ایستگاهی به دست آمده برای استقلال خوزستان را خنیفی فر از راه دور به سمت دروازه پرسپولیس نواخت که ایمان صادقی به زحمت این توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 67: محسن ترکی خطای هادی نوروزی روی خنیفر را با کارت قرمز جریمه کرد تا کاپیتان سرخپوشان بازی را ترک کند و تیمش 10 نفره بازی را ادامه دهد.
دقیقه 74: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان عزم دروازه کرد که خسوس زودتر از مهاجم پرسپولیس توپ را به کرنر فرستاد.
حاشیه بازی:
*
قطع بازی استقلال و پرسپولیس به دلیل گرما در دقیقه 30
*دقیقه 75 بار دیگر و این بار در نیمه دوم، محسن ترکی بازی را با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا قطع کرد تا بازیکنان 3 دقیقه فرصت داشته باشند استراحت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد