نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

پیش بازی عمان-ایران/ یوزها برابر حریف چغر و بدبدن



ایران فردا در مهم‌ترین دیدار رسمی اش پس از جام ملتهای آسیای ۲۰۱۵ در مسقط برابر عمان قرار می‌گیرد.

  از همان روزی که دیدارهای انتخابی جام جهانی۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ در منطقه آسیا قرعه کشی شد و ایران با چهار تیم عمان، ترکمنستان، هند و گوام در گروه D این رقابتهای قرار گرفت معلوم بود که سخت ترین بازی ایران در این مرحله در مسقط مقابل عمان است. ایران فردا( پنجشنبه ۱۶ مهر) در شرایطی به مصاف عمان می رود که هم اکنون در صدر گروه قرار دارد. با اتفاقی که در بازیهای هفته چهارم  این رقابتها رقم خورد صدر جدول از دست عمان خارج شد.تساوی عمان در خانه گوام و برد ایران مقابل هند، یوزهای ایرانی را به صدر جدول رده‌بندی گروه D فرستاد. هم اکنون ایران و عمان هر دو هفت امتیازی اند و ایران به دلیل تفاضل گل بهتر صدر را در اختیار دارد. وضعیت جدول نشان می دهد بازی فردا چه دیدار سرنوشت سازی است. از طرفی ناکامی ایران در سالهای اخیر برابر این حریف عربی نشان می دهد کارلوس کی‌روش و شاگردانش اصلا نباید حریف را دست‌کم بگیرند. برد ایران در این دیدار خارج از خانه مطمئنا شانس ایران را برای صعود بی‌دردسر بسیار افزایش خواهد داد. از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم راهی دور نهایی دیدارهای انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌شود. چهار تیم برتر گروه‌های هشت گانه هم صعود خواهند کرد. به احتمال فراوان جو این بازی تحت تاثیر درگذشت هادی نوروزی قرار خواهد گرفت.

ملاقات یازدهم

تیم‌های ایران و عمان تا به حال ۱۰ مرتبه برابر هم صف آرایی کردند که حاصل آن ۵ برد برای ایران، ۳ تساوی و ۲ برد برای عمان بوده است. آخرین برد ایران به رقابتهای جام ال‌جی در سال ۱۳۸۰ باز می‌گردد که آن بازی را باید یک دیدار دوستانه دانست.. آخرین برد ایران در یک دیدار رسمی مقابل عمان هم در سال ۱۳۷۵ در رقابتهای انتخابی جام ملتهای آسیا رقم خورد. از سال ۱۳۸۰ به بعد ایران و عمان سه بار با هم بازی کردند که در هر سه بار ایران موفق نشده حریفش را شکست دهد. آخرین ملاقات دو تیم در اول خرداد ۱۳۹۲بود که در یک بازی دوستانه ایران با مربی گری کارلوس کی روش سه –یک مغلوب عمان شد. دیگر شکست ایران برابر عمان در بازیهای آسیایی ۱۹۹۸ رقم خورد در آن دیدار مربی گری عمان برعهده والدیر ویرایی بود که ایران را به جام جهانی رسانده بود. ویرا چهار-دو ایران را شکست داد.هم اکنون مربی گری عمان برعهده پل لوگوئن فرانسوی است. او از سال ۲۰۱۱ مربی عمان است و این تیم یک رقیب سرسخت برای ایران خواهد بود. در رده بندی فیفا ایران در رده ۳۹ است و عمان ۹۶.

 وضعیت گروه

در گروه D دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸/جام ملتهای آسیا فشردگی قابل توجه ای در صدر جدول ایجاد کرده است. ایران، عمان و گوام هفت امتیازی اند و به دلیل تفاضل گل اول تا سوم اند.ترکمنستان یک امتیازی است و هند بدون امتیاز در قعر جدول دارد.فردا ترکمنستان میزبا هند است و می تواند به اولین  سه امتیازش دست پیدا کند.


پنجشنبه 1394/07/16 ساعت: 18:00 

مقدماتی جام جهانی 2018 : عمان - ایران

زنده از شبکه سه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد