نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز پرسپولیس مقابل سرخه حصار


برتری چهار گله پرسپولیس در دیدار تدارکاتی


پرسپولیس در یک بازی دوستانه دیگر مقابل یک تیم کم نام و نشان به پیروزی رسید.

   برانکو ایوانکوویچ برای تمرین امروز تیمش دیدار دوستانه برابر تیم سرخه حصار را در نظر گرفته بود ؛ مسابقه سبکی که قرمزها با 4 گل در آن به پیروزی رسیدند.

*پرسپولیسی ها در حالی امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم سرخه حصار رفت که بازیکنان مصدوم این تیم به طور اختصاصی در حال تمرین هستند. بابک حاتمی، مهرداد کفشگری و رضا خالقی فر سه بازیکن مصدوم این تیم هستند که با کاور کنار زمین تمرین کردند.

*بازیکنان سرخه حصار و پرسپولیس پیش از دیدار دوستانه برابر هم با دسته های گل به استقبال بنر هادی نوروزی رفتند. بازیکنان سرخه حصار با دسته های گل به همراه داوران و بازیکنان پرسپولیس به سمت بنر هادی نوروزی در درفشی فر رفتند و برای شادی و آمرزش کاپیتان پرسپولیس فاتحه خواندند.

*دقیقه 24: تماشاگران که در سکوت به تماشای این دیدار تداکارتی نشسته بودند در دقیقه 24 با شعارهایی هماهنگ شده هادی نوروزی را تشویق و آرزوی شادی روحش را کردند.

* گل اول پرسپولیس در این بازی توسط فرشاد احمدزاده به ثمر رسید.

* پرسپولیسی ها توسط محمد انصاری و با شوتی از راه دور در دقیقه 38 به گل دوم رسیدند.

*تک گل سرخه حصار ناشی از یک ضربه پنالتی بود . در دقیقه 52 تیم فوتبال سرخه حصار در یک موقعیت نصف و نیمه صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه پنالتی بازیکن میهمان به تیر افقی دروازه برخورد کرد و پس از برگشت، توسط زننده پنالتی وارد دروازه پرسپولیس شد تا بازی 2-1 شود .

*سیدعلی فاطمی که در دقیقه 55 به جای رحمتی وارد میدان شده بود گل های سوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند .  

*علی اکبر طاهری در پایان دیدار تدارکاتی پرسپولیس و سرخه حصار در دفتر حسین خبیری جلسه ای برگزار کرد و مدیر مجموعه درفشی فر سرپرست این تیم را در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار داد.

*در آغاز نیمه دوم دیدار دوستانه پرسپولیس برابر سرخه حصار، برانکو زوج خط دفاع میانی تیمش را تغییر داد و اومانیا و ماریچ جانشین نورمحمدی و بنگر شدند.

*ایمان صادقی نیز جانشین قدیمی پور در درون دروازه شد.

اتفاق ویژه: محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، علی علیپور، فرشاد احمدزاده، احمد نورالهی و محسن مسلمان در دقیقه 65 از زمین خارج شده و 6 بازیکن امید به جای آنها وارد زمین شدند. با ورود بازیکنان امید پرسپولیس به زمین، بازی پر سرعت تر و پر برخوردتر شد.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول : مرتضی قدیمی‌پور، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، وحید حیدریه، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور و محمد رحمتی. 

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم : ایمان صادقی، مایکل اومانا، ماریچ، سید علی فاطمی، فرشاد احمدزاده، احمد نورالهی، وحید حیدریه، محمد انصاری، محسن مسلمان، علی علیپور و محمد رحمتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد