نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

پیش‌بازی بایرن‌مونیخ و آرسنال در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان 16-2015



فرداشب دو تیم آرسنال و بایرن‌مونیخ در یک بازی حساس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه امارات لندن به مصدف یکدیگر خواهند رفت.
بایرن با 6 و توپچی‌ها بدون امتیاز در گروه F به ترتیب اول و چهارم هستند.

  

- بایرن‌مونیخ در دو سفرش به ورزشگاه امارات در لیگ قهرمانان آرسنال را شکست داده است (3-1 در فوریه 2013 و 2-0 در فوریه 2014). هر دو بار نیز در یک‌هشتم نهایی بوده است.

- آرسنال برای اولین بار در تاریخ این باشگاه دو بازی ابتدایی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را واگذار کرده است. آخرین تیمی که توانست با این شرایط به مرحله حذفی راه پیدا کند گالاتاسرای در 13-2012 بوده است.

- آرسنال هرگز سه بازی پشت‌سرهم در لیگ قهرمانان را واگذار نکرده است.

- آرسنال شش بازی از 12 مسابقه خانگی گذشته خود در لیگ قهرمانان را واگذار کرده است.

- آرسنال در سه بازی از چهار مسابقه گذشته خود در لیگ قهرمانان در ورزشگاه امارات، دقیقاً سه گل دریافت کرده است (برایر اندرلخت، موناکو و المپیاکوس).

- آرسنال در 30 بازی خانگی گذشته خود در لیگ قهرمانان فقط سه بار در گلزنی ناکام بوده است.

- آرسنال در 12 فصل گذشته از مرحله گروهی صعود کرده اما در پنج دوره قبلی در یک‌هشتم حذف شده است.

- بایرن‌مونیخ در شش فصل گذشته لیگ قهرمانان سه مرتبه به فینال راه پیدا کرده است. در سه دوره دیگر آنها دوبار در نیمه‌نهایی حذف شدند و یکبار نیز در یک‌هشتم.

- بایرن‌مونیخ فقط در یک مسابقه از 34 دیدار گذشته خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق به گشودن دروازه حریفان نشده است (برابر منچسترسیتی در دسامبر 2011).

- بایرن‌مونیخ در 12 بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان 39 گل به ثمر رسانده است (میانگین 3.25 گل در هر بازی).

- بایرن‌مونیخ فقط یک مسابقه از پنج دیدار خارج از خانه گذشته خود در لیگ قهرمانان را پیروز شده است (1 تساوی و 3 شکست) (برابر المپیاکوس در اولین بازی مرحله گروهی این فصل).

- بایرن‌مونیخ در این فصل لیگ قهرمانان بیشترین گل را به ثمر رسانده (8 گل در دو بازی) و کمترین گل را دریافت کرده است (0، در کنار پی‌اس‌جی و رئال‌مادرید).

- تئو والکات 49 حضور در لیگ قهرمانان داشته است و در تمام سه گل آرسنال در این فصل لیگ قهرمانان دخالت داشته است (2 گل و 1 پاس گل).

- فقط کریستیانو رونالدو (44 گل) و لیونل مسی (26 گل) بیش از روبرت لواندوفسکی (25 گل) در لیگ قهرمانان از 13-2012 گلزنی کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد