نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

پیش‌بازی بارسلونا و باته‌بوریسف در–دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان 16-2015




دو تیم باته‌بوریسف و بارسلونا در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 در سومین بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فرداشب باته‌بریسف در خانه پذیرای بارسلونا خواهد بود.
بارسلونا و باته با 4 و 3 امتیاز به ترتیب اول و سوم هستند.

 

ﺳﻪشنبه 1394/07/28 ساعت: 22:15  

لیگ قهرمانان اروپا گروه E : باته بوریسوف - بارسلونا -زنده از شبکه ورزش

باته‌بوریسف و بارسلونا فقط یکبار در گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال 12-2011 با هم روبرو شده‌اند. کاتالان‌ها در بلاروس 5-0 و در نیوکمپ 4-0 پیروز شدند.



- باته‌بوریسف در 9 بازی از 10 رویارویی خود با باشگاه‌های اسپانیایی در رقابت‌های اروپایی بازنده بوده است. تنها استثناء آنان پیروزی 2-1 بر اتلتیک‌بیلبائو در خانه در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان بوده است.

- باته‌بوریسف در 20 بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان هرگز نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. تنها کلین‌شیت آنان در این رقابت‌ها به دسامبر 2008 و بازی خارج از خانه مقابل بوونتوس بازمی‌گردد که به تساوی بدون گل دست یافتند.

- هیچکدام از 16 بازی گذشته باته در لیگ قهرمانان به تساوی به پایان نرسیده است (4 پیروزی و 12 شکست).

- باته هرگز در چهار دوره حضور گذشته خود در لیگ قهرمانان نتوانسته از مرحله گروهی صعود کند.

- تمام چهار گل باته در این فصل لیگ قهرمانان در 30 دقیقه ابتدایی به ثمر رسیده است.

- بارسلونا از فصل گذشته 12 مسابقه از 15 بازی خود در لیگ قهرمانان را پیروز شده است (1 تساوی و 2 شکست). آنها همچنین هرگز در این 15 بازی در گلزنی ناکام نبوده‌اند.

- بارسلونا در 10 دوره گذشته چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است. هیچ تیم دیگری در این دوره زمانی نتوانسته این تعداد قهرمانی بدست بیاورد.

- بارسلونا در تلاش است تا بعد از آث‌میلان به عنوان اولین تیمی شود که دوبار پشت سرهم قهرمان کاپ اروپا/لیگ قهرمانان شده است. میلانی‌ها این کار را در 1989 و 1990 انجام دادند.

- بارسلونا در هشت دوره گذشته لیگ قهرمانان هفت بار به نیمه‌نهایی راه یافته است. تنها استثناء آنان به فصل 14-2013 بازمی‌گردد که در یک‌چهارم توسط اتلتیکومادرید حذف شدند.

- لوئیس سوارز در هر سه بازی خود در لیگ قهرمانان با بارسلونا گلزنی کرده است. او هرگز در چهار بازی پشت سرهم نتوانسته در این رقابت‌ها دروازه حریفان را بگشاید.

/ح‌ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد