نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

دانلود خلاصه بازی ذوب آهن-گسترش فولاد (ویدیو)

هفته نهم لیگ برترخلیج فارس-فصل ۹۵-۹۴
ورزشگاه: فولادشهر، تماشاگر: 500 نفر
داور: محمدرضا فغانی ـ کمک ها: سجاد طوری و علیرضا ایلدروم 


نتیجه بازی : ذوب آهن ۰-۰ گسترش فولاد

دانلود خلاصه فیلم بازی

 


ذوب آهن: 
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، ولید اسماعیل، هادی محمدی، علی حمام، اکبر صادقی، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی(شکاری79)، سیدمحمدرضا حسینی(پهلوان 74)، مهدی رجب زاده، مسعود حسن زاده(کاوه رضایی 65) 
سرمربی: یحیی گل محمدی 

گسترش فولاد:
گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، مهدی کیانی، مگنو باتیستا، محمد ابراهیمی، ایوب کلانتری(سعید دقیقی 62)، شهرام گودرزی(سیدی90)، داریوش شجاعیان(امیر حسین کریمی76)
سرمربی: فراز کمالوند

اخطار:
گسترش فولاد - مهدی کیانی(34)
ذوب آهن - کاوه رضایی(83)

شرح بازی :در ایتدای بازی دو تیم ذو ب آهن و گسترش با ارائه یک بازی سرد و در میانه زمین در مقابل اندک تماشاگران حاضر در فولاد شهر ، نمایش ضعیفی داشتند.
ولی رفته رفته د این تیم ذوب آهن بود که در زمین گسترش خودش را نشان داد و موفق شد بارها در حملاتی که در راس آن مهدی رجب زاده حضور داشت صاحب موقعیت شود ولی درخشش گئورگیف دروازبان گسترش در نهایت موقعیت را از بازیکنان ذوب آهن گرفت تا همچنان طلسم پیروز نشدن ذوب در خانه ادامه دار باشد.


دقایق حساس:
دقیقه 6: برتری نسبی بازیکنان گسترش در نهایت باعث شد که بازیکنان این تیم با یک حمله برنامه ریزی شده توپی را روی سر باتیستا سانتر کنند که هم با ضربه سر این توپ را با اختلاف کمی از بالای دروازه به اوت فرستاد.
دقیقه 15: سانتر حسن زاده از جناح چپ در محوطه جریمه می توانست بازیککنان این تیم را در موقعیت خوبی قرار دهد که گئورگیف دروازبان گسترش با هوشیاری بیرون آمد و توپ را مهار کرد.
دقیقه 22: ایوب کلانتری پشت ضربه خطای که در بیرون از محوطه جریمه و در قسمت چپ گرفته شده بود ایستاد ، او توپ را کات دار به سمت دروازه فرستاد که واکنش خوب مظاهری توپ را دور کرد و در برگشت هم بازیکنان گسترش نتوانستند این موقعیت را تبدیل به گل کنند.
دقیقه 26: بازیکنان ذوب آهن که کم کم در زمین گسترش حاضر شدند سانتر رجب زاده از جناح راست نزدیک بود که به گل اول بازی تبدیل شود که گئورگیف با مشت توپ را دور کرد.
دقیقه 28: پرتاب اوت از جناح چپ در یک رفت و برگشت رجب زاده را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد او هم با یک چرخش صادقی را صاحب موقعیت کرد که ضربه آرام صادقی در دستان گئورگیف جای گرفت.
درقیقه 30: بازیکنان ذوب آهن بار دیگر با پاسهای کوتاه خودشان را به پشت محوطه جریمه گسترش رساندند که در نهایت این توپ به تبریزی رسید او هم با یک شوت ناگهانی برخلاف جهتی که گئورگیف حضور داشت این دروازبان را مجبور به واکنش کرد او هم توپ را به اوت فرستاد.
دقیقه 40: رجب زاده پشت ضربه خطای ایستاد که سانتر خطرناک کاپیتان ذوب در محوطه جریمه علی حمام را صاحب موقعیت کرد ولی او نتوانست ضربه سری را به توپ بزند تا در نهایت توپ به اوت برود.
دقیقه 55: خطاییکه روی تبریزی صورت گرفت یک ضربه ایستگاهی را نصیب بازیکنان ذوب آهن کرد که در حالی که حدادی فر و رجب زاده با تجربه هم پشت تو پ ایستاده بودند در نهایت حسن زاده به توپ ضربه زد تا توپ با اختلاف از بالای دروازه بیرون رود.
دقیقه 61: ضربه کرنر به نفع ذوب باعث شد که همه بازیکنان این تیم برای گل زدن، جلو بیایند که ضربه کرنر رجب زاده هادی محمدی را صاحبه موقعیت کرد ولی او ضربه سر آرامی به توپ زد و توپ به اوت رفت.
دقیقه 75: حمله علی حمام از جناح راست کاوره رضایی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که او با وجود دفاع گسترش چرخید و توپ را به حدادی فرد رساند ولی شوت حدادی فر از کناره دروازه گسترش راهی اوت شد.
دقیقه 87: پاس صادقی شکاری را دز پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد او هم بدون نگاه به دروازه، توپ را شوت کرد که به اوت رفت
دقیقه 93: در وقتهای اضافی هادی محمدی در حالی که گئورگیف از دروازه بیرون آمده بود صاحب موقعیت مناسب شد ولی در نهایت ضربه سر او در آستانه ورود به دروازه توسط مرتضی اسدی از محوطه جریمه دور شد.

حاشیه:* یحیی گل محمدی از عملکرد بازیکنانش ناراضی است و در مقابل موقعیتهایی که بازیکنان این تیم از دست می دهند در کنار زمین با اخم و حرکات دست به آنها اعتراض می کند.* در دقیقه 36 بازی کرنر کوتاه رجب زاده و پاسکاری او با حدادی فر باعث شد که مدافعان گسترش روی حدادی فر خطا کنند ولی داور آوانتاژداد و رجب زاده هم توپ را به اوت فرستاد این مساله باعث شد که گل محمدی به شدت به فغانی اعتراض کند.
کاوه رضایی که از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی است با ماسک وارد بازی شد که همین مساله چهره او را در زمین متفاوت کرده است.
*در هفته هشتم لیگ این انتقاد به تیم های لیگ برتری وارد بود که از بازیکنان قهرمان تیم ملی جوانان هیچ بازیکنی در لیگ به میدان نرفت. ولی در بازی با گسترش یحیس گل محمدی رضا شکاری را در دقایق پایانی به زمین فرستاد



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد