نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

پیش بازی فولاد - استقلال/ مظلومی به دنبال پس گرفتن صدرنشینی

 دو تیم فولاد و استقلال در چهارچوب هفته دوازدهم  رقابت های لیگ برتر جمعه به مصاف هم می روند.

ساعت شروع بازی؛ 16:20

ورزشگاه؛ غدیر اهواز

داور؛ احمد صالحی

کمک داور؛ بابک داوری، علیرضا ایلدروم و محمدحسین زاهدیفر

ناظر داوری؛ خداداد افشاریان  

 


فولاد؛ کسب 6 امتیاز از یازده بازی و حضور در مکان پانزدهم جدول، خود گویای شرایط نامطلوب فولاد است. مدیران سرخپوشان دیار کارون که با استناد به نتایج اسکوچیچ با ملوان، او را به اهواز آورده بودند تا دوباره قهرمان لیگ شوند، فکر نمی کردند تیم‌شان به این حال و روز بیفتد. با تعطیل شدن لیگ و جدایی فرکی از سپاهان بحث‌های زیادی در مورد حضور اسکو در اصفهان به راه افتاده بود و حتی مسوولین فولاد خیلی زود با جدایی این مربی موافقت کردند تا به نوعی از دست این مربی خلاص شوند اما در نهایت سپاهان با استیماچ به توافق رسید تا فولاد با اسکو ادامه دهد. اسکوچیچ که در جام حذفی مغلوب مظلومی شد و از جام حذفی کنار رفته است، امید زیادی دارد تا با توجه به بازی در ورزشگاه خانگی خود علاوه بر گرفتن انتقام شکست جام حذفی، کمی وضعیت خود در جدول را سروسامان دهد.

 

بازیکن تاثیرگذار؛ ساسان انصاری

بازیکن محروم؛  اسماعیل شریفات

 

نتایج پنچ بازی اخیر فولاد؛

استقلال ٣ - یک فولاد

ملوان یک - صفر فولاد

فولاد یک - صفر سیاه حامگان

صبا ٢ - یک فولاد

فولاد یک - ٢ تراکتورسازی

 

فولاد از پنج بازی اخیر خود تنها یک مسابقه را برده است و این نشان دهنده ضعف این تیم در کسب امتیاز است.

 

استقلال؛ از آخرین باخت لاجوردی پوشان پایتخت 10 هفته می گذرد و این نشان دهنده قدرت این تیم و تصمیم درست مظلومی در بازی گرفتن از جوان های جویای نام در کنار بازیکنان باتجربه ای است که در سال های گذشته در همین تیم تبدیل به ستاره شده اند. مظلومی و شاگردانش لیگ را خیلی خوب آغاز کرده. و ادامه می دهند به طوری که چند هفته ای است در صدر جدول قرار گرفته اند، آنها جام حذفی را نیز جدی گرفته و یکی پس از دیگری حریفان‌شان را مقهور قدرت خود می کنند و به مرحله یک چهارم نهایی این بازی ها راه یافته اند تا به نوعی در هر دو جبهه یکی از مدعیان کسب جام باشند. هواداران امید زیادی دارند که کادر فنی استقلال از حواشی اطراف این تیم بکاهد تا حداقل در پایان لیگ با یک جام جشن قهرمانی بگیرند. آبی پوشان که در جام حذفی فولاد را شکست دادند، امید زیادی دارند تا با برد این بازی آسان خارج از خانه را پشت سر بگذارند و اختلاف امتیاز خود با تیم های رده های پایین تر را همچنان حفظ کنند.

 

بازیکن تاثیر گذار؛ جابر انصاری

بازیکن محروم؛ امید ابراهیمی و میثم مجیدی

نکته؛ بنا به حکم کمیته انضباطی پرویز مظلومی و مجید صالح در صورت عدم پرداخت جریمه خود، در این بازی از نشستن روی نیمکت محروم خواهند بود. امین حاج محمدی نیز در صورت پرداخت 50 میلیون به باشگاه سایپا می تواند در این بازی حضور پیدا کند.

 

نتایج پنچ بازی اخیر استقلال؛

استقلال ٣ - یک فولاد

استقلال یک - یک پرسپولیس

سپاهان صفر - ٣ استقلال

استقلال یک - یک استقلال خوزستان

پدیده یک - یک استقلال

 

آبی پوشان در پنج بازی گذشته خود دو برد و سه تساوی کسب کرده اند و در این بازی به دنبال امتیاز هستند.

 

تقابل ویژه؛ تقابل مهاجمان استقلال که صاحب بهترین خط حمله لیگ هستند با مدافعان فولاد که تا به اینجا فصل خوبی را سپری نکرده اند می تواند یکی از جذابیت های این بازی باشد.

 

نتایج پنچ تقابل رودررو؛

استقلال ٣ - یک فولاد

فولاد ٢ - یک استقلال

استقلال صفر - یک فولاد

فولاد صفر - یک استقلال

استقلال ٢ - صفر فولاد

در پنج بازی رودررو اخیر سه بازی با برد استقلال و دو بازی با برد فولاد به پایان رسیده است. این نتایج نشانگر یک بازی جذاب خواهد بود چرا که در تقابل های اخیر دو تیم هیچ گاه بازی مساوی نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد