نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی فینال هندبال ایران و قطر در نیمه اول (انتخابی المپیک)


گزارش زنده فینال هندبال انتخابی المپیک؛

ایران 11 – قطر 15؛ بازی نزدیک در نیمه اول


نیمه اول دیدار تیم های ملی هندبال ایران و قطر با پیروزی نزدیک حریف پیگیری شد و شاگردان اسماعیلاگیچ نمایش قابل قبولی از خود نشان دادند.

  به گزارش "ورزش سه"، در فینال مسابقات هندبال انتخابی المپیک ریو 2016 که در سالن الدحیل دوحه قطر برگزار می شود تیم ملی ایران رو در روی میزبان مدعی، نایب قهرمان جهان قرار گرفت. با توجه به اینکه تنها یک تیم در این مرحله از مسابقات شانس حضور در المپیک ریو 2016 را دارد، تیم‌های دوم و سوم با تیم‌های دوم و سوم قاره‌های اروپا، آفریقا، آمریکا رقابت خواهند کرد، دو تیم برای قطعی کردن حضورشان در بزرگترین رویداد ورزشی تمام تلاش خود را در زمین به کار گرفتند.

شاگردان عرفان اسماعیلاگیچ در این دیدار ١ سعید برخوردارى- دروازه بان، ٢ مجتبى حیدرپور، ٣ محمد رضا رجبى، ٤ میلاد مسائلى، ٥ شاهو نصرتى، ٦ سجاد استکى، ٧ پویا نوروزى نژاد، ٨ سید علیرضا موسوى، ٩ دانیل کومایش نژاد، ١٠ اله کرم استکى، ١٣ مهدى موسوى، ١٤ سلامان بربط، ١٦ محسن باباصفرى - دروازه بان، ٢٣ سعید حیدرى راد- دروازه بان، ٣٣ مهرداد صمصامى و ٤٤ افشین صادقى عسگرى بودند.

تیم ملی هندبال قطر مثل سایر تیم های ملی اش ترکیبی از بازیکنان چند ملیتی را دارد و با اینکه در تمام رشته ها سرمایه گذاری جدی کرده است، هندبال در حال حاضر الویت آنها در راهیابی به المپیک است. قطر نایب قهرمانی جهان را در همین سالن به دست آورد که در فینال مغلوب فرانسه شد و حالا برای دستیابی به هدف دیرینه و هزینه آور خود ایران را در فینال رو در روی خود دارد.

از ساعت 18:30 دیدار دو تیم برای راهیابی به المپیک ریو آغاز شد و داوران ایسلندی، یوناس الیاسون و آنتون پالسون سوت آغاز بازی را به صدا در آوردند. با اینکه بازی در خانه قطری ها برگزار می شد و آنها جزو قدرت های جهان محسوب می شوند اما بازی در کنترل ملی پوشان ایران بود. شاگردان اسماعیلاگیچ بسیار مسلط و بدون توجه به نام حریف بازی هماهنگی را انجام می دادند و تا اواسط نیمه اول دو تیم در امتیاز 6 با یکدیگر برابر بودند.

اخراج 2 دقیقه ای 2 بازیکن ایرانی فرصت را به حریف داد تا بتواند اختلاف ایجاد کند و تیم با تجربه قطر توانست در همین موقعیت خود را از ایران جدا کند. قطری ها با استفاده از جریمه بازیکنان ایرانی و شرایط دیدار، نیمه اول را با امتیازات 15 بر 11 به سود خود به پایان برساند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد