نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی والیبال سایپا و کاله مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال سال 94

لیگ برتر والیبال، سایپا پیروز جدال تیم های میانی جدول

تیم والیبال سایپا تهران در دومین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر موفق به شکست کاله مازندران شد تا جدال میانه جدولی ها با برد نارنجی پوشان خودرو ساز به پایان برسد. 

 

هفته یازدهم و پایانی دور رفت بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست، امروز یکشنبه با شش دیدار پیگیری می شود.
تیم های سایپا و کاله مازندران که به ترتیب با 13 و 14 امتیاز در رتبه های هفتم و هشتم جدول قرار داشتند، در دومین دیدار خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم سایپا در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 17 به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت ها را به دست آورد. این تیم 16 امتیازی شد و پنج ناکامی نیز در دور رفت تجربه کرد.
تیم کاله مازندران نیز با پذیرش این شکست، هفتمین ناکامی خود در دور رفت را تجربه کرد تا با چهار پیروزی و 14 امتیاز به کار خود در دور رفت این رقابت ها پایان دهد.
بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران در ابتدای این مسابقه از ترکیب حسین امیری، ولی علی پور، حمزه زرینی، علیرضا جدیدی، رضا قرا، صابر نریمان نژاد و علی حسین استفاده کرد.
تیم سایپا نیز با هدایت ناصر شهنازی و با ترکیب مجتبی شبان، مجتبی قلی زاد، مهدی رنجبر، جواد حسین آبادی، ساسان دژآرا، علی نودوزپور و مصطفی حیدری در ابتدای این مسابقه به میدان آمد.
محمود کشفی نظارت بر این دیدار را عهده دار بود و علیرضا قریب و اسماعیل رزقی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت آن را بر عهده داشتند.
خانه والیبال امروز یکی از روزهای پرتماشاگر را پشت سر گذاشت به طوری که برای مسابقه دو تیم سایپا و کاله مازندران حدود یک هزار و 500 تماشاگر به سالن آمدند. یکی از دلایل حضور تماشاگران زیاد که نسبت به 10 هفته گذشته رکورد جمعیت سالن را شکستند، تماشای سه دیدار با یک بلیت بود.
البته حضور ملی پوشان والیبال در تیم بانک سرمایه و تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه که در سومین مسابقه این سالن به مصاف یکدیگر خواهند رفت، از دیگر دلایل حضور چشمگیر تماشاگران در این سالن است. امیر حسین منظمی مدیر تیم های ملی والیبال و محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران از جمله تماشاگران این مسابقه هستند.
در نخستین مسابقه امروز خانه والیبال، تیم بانک سرمایه موفق به شکست بازرگانی جواهری گنبد با نتیجه سه بر یک شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد