نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه نهایی بازی امید ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های مقدماتی المپیک ریو


شکست تحقیرآمیز مقابل سامورایی‌ها

نتیجه نهایی : امید ایران صفر - امید ژاپن  3
 (رویای ریو بر آب شد)


اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقدماتی المپیک در آسیا، پس از 120 دقیقه
 به سود ژاپنی ها به پایان رسید.

  
مرحله یک چهارم نهایی مقدماتی المپیک ریو 2016 در آسیا ، ساعت 17  ورزشگاه عبداله بن خلیفه
داور: کریشنا دیلان پریرا(سریلانکا)                   
کمک‌ها:  پالیتا هماکونگا(سریلانکا)، مین یو(چین تایپه)

امید ایران: محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وحید حیدریه، علی عبدالله زاده، علی کریمی، علیرضا نقی زاده، شاهین ثاقبی، مهدی ترابی، میلاد محمدی و ارسلان مطهری
سرمربی: محمد خاکپور 

امید ژاپن: ماساتوشی کوشیبیکی، اندو واتارو، ایوانامی تاکویا، اوئدا نائومیچی، ریکی هاراکاوا، ناکاجیما شویا، یویا کوبو، مورایا سی، ماساشی کامی کاوا، اوناوو ادو، شینیا یاجیما
سرمربی: ماکوتو تگوراموری



اخطارها: 
محمد دانشگر(32) و شاهین ثاقبی(67)،نقی زاده (105)، چشمی (2+105) از ایران/ اندو دقیقه 99 از ژاپن

شرح گل:
ایران 0 – ژاپن 1 (تویوکاوا، دقیقه 96) : مورویا سی پس از جاگذاشتن ترابی، سانتر دقیقی را روی دروازه ایران فرستاد که با اشتباه مدافعان مرکزی ایران، بازیکن تازه وارد این تیم، تویوکاوا یوتا با ضربه سری دقیق دروازه ایران را باز کرد.

ایران 0 – ژاپن 2 (ناکاجیما، دقیقه 109) : حرکت بازیکن ژاپنی در  جناح راست ایران با شوت محکم وی از فاصله دور و به صورت اریب از روی سر بازیکنان ایران رد شد و از بالای دستان اخباری وارد دروازه ایران شد.
 
ایران 0 – ژاپن 3 (ناکاجیما، دقیقه 110) : بازهم این بازیکن با استفاده از قدرت شوت زنی خود توانست دروازه ایران را باز کند، او این بار از روی خط محوطه جریمه و پس از دریبل یکی از مدافعان شوت محکمی را روانه دروازه کرد که با اشتباه مدافعین و دروازه بان ایران، برای سومین بار دروازه ایران را باز کرد.


شرح نیمه اول: 
دو تیم ایران و ژاپن، نیمه اول دیداری که ممکن تا 120 دقیقه هم کشیده شود را با تساوی به پایان رساندند تا راهی رختکن شوند. 
این بازی با حملات ایران آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم دو بار توانستند در موقعیت های فوق العاده ای قرار بگیرند، موقعیت هایی که به ثمر ننشست، پس از ده دقیقه ابتدایی نیز ژاپنی ها توانستند خود را پیدا کنند و جلوتر بیایند و در چند فرصت دروازه ایران را تهدید کنند. 
پس از حملات و فشار ایرانی ها و ژاپنی ها، بازی آرام تر شد و دو تیم کم و بیش چشم به باز کردن دروازه یکدیگر داشتند که البته جنبش مطهری در خط حمله ایران باعث شده بود موقعیت های ایران بیشتر و حتی خطرناک تر از حریف باشد، البته امیدهای ایران حاکم توپ در این بازی بودند و توانستند با درصدی حدود دوبرابر ژاپنی ها توپ و میدان را در اختیار داشته باشند. 
حال باید دید در نیمه دوم، کدام یکی از مربیان می توانند با القای دستورات تاکتیکی خود، جهت بازی را به سوی خود برمی گرداند و سه امتیاز حیاتی این بازی را به حساب خود واریز می کند.



حاشیه:
*در دقیقه اول بازی مهدی ترابی مرتکب خطایی روی بازیکن حریف شد که منجر به پاره شدن پیراهن این بازیکن شد و دقایقی بعد به دستور داور، پیراهن پاره شده بازیکنی ژاپنی تعویض شد.
*تا دقیقه 15 این بازی ایرانی ها مالکیت توپ را با اختلاف در اختیار دارند، تا این لحظه ایرانی ها 62 درصد و ژاپنی ها نیز 38 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند.
*امیدهای ژاپن در حالی به سراغ تیم کشورمان آمده اند که در 6 بازی اخیر خود به پیروزی رسیده اند. آنها یکی از تیم های بودند که با حداکثر امتیازات از گروه خود بالا آمدند.
*دو وینگر چپ و راست ایران یعنی میلاد محمدی و مهدی ترابی در این بازی مدام اقدام به تغییر جای خود می کنند.
*تا دقیقه 60 این بازی نیز، بازهم مالکیت توپ با ایران بود و درصد آن 54 به 46 به سود ایران بود.














نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد