نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

پیش بازی راه‌آهن و تراکتور ; قضاوت داور جنجالی تا طلسم


قضاوت داور جنجالی تا طلسم؛ همه چیز از جدال راه آهن - تراکتور


شاگردان مهدی تارتار در استادیوم خانگی میزبان تیم قلعه نویی و تراکتورسازی خواهند بود.

   مهدی تارتار از آخرین بردی که تیمش به دست آورده خاطره روشنی در ذهن ندارد و امیدوار است بعد از نیم فصل و با پیروزی احتمالی در این بازی شرایط به سود خودش و راه آهنی ها کمی مثبت شود. در نیمکت مقابل هم امیر قلعه نویی با تراکتورسازی به چیزی جز سه امتیاز از استادیوم شهرک قدس فکر نمی کند و با خریدهایی که صورت گرفته خیال او بابت گلزنی هم راحت شده است.

شرایط:

راه آهن به عنوان میزبان این بازی در شرایط پا به زمین خواهد گذاشت که با 12 امتیاز همسایه قعرنشینان است و تعلل در این بازی می تواند آنها را در صورت کسب امتیاز از سوی سیاه جامگان به قعر جدول بفرستد. شاگردان مهدی تارتار لیگ پانزدهم را تاکنون با دو پیروزی پشت سر گذاشته اند و بعد از استقلال اهواز با یک پیروزی در رتبه دوم کمترین برد به دست آورده در لیگ قرار دارند. زردپوشان تهرانی در صورت پیروزی می توانند یک رتبه صعود کنند و موقتا جانشین فولاد شوند.

تراکتورسازی هم فصل را در حالی آغاز کرده بود که تونی اولیویرا روی نیمکت این تیم نشسته بود؛ آنها در ادامه سکان هدایت خود را با حاشیه های فراوان به امیر قلعه نویی سپردند که روزگاری برای اولین توانسته بود این تیم را به لیگ قهرمانان آسیا روانه سازد. تراکتورسازی اکنون با 26 امتیاز در رتبه ششم جدول حضور دارند و با پیروزی احتمالی در این بازی می توانند موقتا تا رتبه پنجم جدول صعود کنند. 

روی نیمکت:

مهدی تارتار با سابقه کار در تبریز و البته گسترش فولاد شناخت خوبی از تراکتورسازی دارد و نقطه تاریک مربیگری او را می توان در حسرت برد نامید. او در این فصل تنها یک برد روی نیمکت راه آهن کسب کرده و برد دیگر این تیم مربوط به زمان حضور فرهاد کاظمی می باشد. خط حمله راه آهنی ها چندان موفق ظاهر نشده است و آنها در 9 بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده اند و این در حالی است که آمار راه آهن در 8 بازی ابتدایی لیگ 13 گل را نشان می دهد که از بازی های درخشان آنها می توان به دیدار برابر استقلال تهران و استقلال اهواز نام برد.

امیر قلعه نویی بار دیگر به تراکتورسازی برگشته و خوشبختی او حضور مهدی شریفی و آلویس نانگ در خط حمله سرخ های تبریزی است. او که در ابتدای فصل هدایت ملوان را برعهده گرفته بود بعد از مشکلات مالی انزلی‌چی‌ها تصمیم گرفت از جمع شان جدا شود و با پیشنهاد تراکتور راهی تبریز شد. قلعه نویی که مشکل اساسی تیمش را در خط حمله می دید خیلی زود توانست سه گانه هجومی تیمش را با آلویس نانگ، مهدی شریفی و بابک حاتمی تکمیل کند. 

اردوی نیم فصل:
راه آهنی ها ترجیح دادند اردوی خود را در تهران دنبال کنند و مهدی تارتار با برگزار جلسات پرفشار تمرینی از نظر تاکتیکی و بدنی تیمش را به فرم ایده‌آل خود نزدیک کرده است.

تراکتورسازی هم بعد از لغو اردوی ترکیه راهی کیش شدند تا اردوی خود را در این جزیره خوش آب و هوا برگزار کنند. 

نفرات تازه وارد:

راه آهن: آتوس سلومون، فرزاد آشوبی، محسن فروزان، سیدمهران موسوی، علی فاطمی، علی پازوکی، میثم جودکی، مهدی حنیفی، حامد زمانی و محمد عباس زاده

تراکتورسازی: فرزین گروسیان، آلویز نانگ، مهدی شریفی، ایوب کلانتری، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و مسعود همامی

بیلان:

دو تیم تاکنون 12 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که سهم تراکتورسازی در برد بیش از حریف بوده است. 9 برد در برابر تک پیروزی راه آهن اقتدار این تیم در دیدارهای اخیر را به نمایش می گذارد و دو تساوی نیز در تقابل دو تیم به چشم می خورد که یکی از آنها در بازی رفت لیگ جاری ثبت شده است.

طلسم:

تراکتورسازی در دیدارهای اخیر خود در تهران برابر راه آهن همیشه با کسب سه امتیاز به تبریز بازگشته است. سرخ های تبریزی در 5 دیدار اخیر خود در تهران دست پر زمین بازی را ترک کرده اند.

داور:

سعید بخشی زاده در نیم فصل کمتر در میانه میدان حاضر شده بود و به عنوان داور چهارم در بازی ها حاضر می شد قضاوت این دیدار حساس را برعهده گرفته و حسن ظهیری به عنوان کمک داور اول و حمید غمزه به عنوان کمک دوم او را همراهی خواهند کرد. بخشی زاده در این فصل دو بازی را سوت زده که هر دوی آنها تیم های اصفهانی بوده اند و 7 کارت زرد نیز در این دو بازی به بازیکنان داده است. استقلال اهواز برابر سپاهان که با تساوی به پایان رسید و دیگری هم بازی سایپا برابر ذوب که با برتری شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود.

قضاوت او در سال های دور البته برای راه آهنی ها چندان خوش آیند نبوده و بخشی زاده در دو دیداری که قبلا قضاوت این تیم را برعهده گرفته معمولا از دادن کارت قرمز دریغ نکرده است. بخشی زاده در 6 دیداری که در سال های اخیر قضاوت بازی راه آهن را برعهده داشته 13 کارت زرد دو قرمز روبروی زردپوشان قرار داده است که آخرین بازیکن بهادر عبدی است. 

چهره:

در تیم تراکتورسازی همه منتظر درخشش زوج جدید خط حمله این تیم هستند؛ جایی که مهدی شریفی با انتقالی پر حرف و حدیث برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تبریز شده و آلویس نانگ هم بعد از جدایی از نفت، پیراهن قرمز تبریزی ها را برتن کرده است. 

راه آهن نیز در نقل و انتقالات تغییر و تحولات زیادی در تیم خود داشت و محسن فروزان بعد از جدایی جنجالی از سیاه جامگان برای اولین بار در ترکیب راه آهن برابر مربی‌ای قرار خواهد گرفت که از او خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارد. فروزان در تبریز و تراکتورسازی بهترین دوران خود را با قلعه نویی پشت سر گذاشت و در لیگ چهاردهم به همراه این مربی و در استقلال شرایط برای او چندان مساعد نبود. 

بازی رفت:

دو تی در هفته سوم لیگ پانزدهم و در استادیوم یادگار امام تبریز به تساوی یک بر یک دست یافتند. سروش رفیعی در دقیقه 22 بازی موفق شده بود گل اول را برای تراکتورسازی به ثمر برساند و در سمت مقابل مهرداد محمدی زننده گل تساوی تیمش در دقیقه 88 بود تا راه آهن از شکست نجات یابد. 

غایب:

تراکتورسازی برای این بازی محروم و مصدومی در لیست خود ندارد و امیر قلعه نویی می تواند از تمام پتانسیل خود روبرو شاگردان مهدی تارتار استفاده کند؛ در سمت مقابل اما حمید دیوسالار در جمع راه آهنی ها غایب است و نمی تواند تیمش را همراهی کند.

5 بازی اخیر دو تیم در لیگ پانزدهم:

راه آهن پنج بازی اخیر خود را برابر تیم های استقلال خوزستان، سپاهان،پرسپولیس، فولاد و سایپا برگزار کرده که تنها دو تساوی از 15 امتیاز ممکن را برای خود برابر سپاهان و فولاد ثبت کرده است. آنها در بازی های خانگی این فصل خود 4 شکست، 2 پیروزی و دو تساوی در کارنامه خود ثبت کرده اند.

تراکتورسازی هم در پنج بازی اخیر خود تنها یک گل دریافت کرده تا کار خط تهاجمی گل نزن راه آهن سخت تر شود. سرخ‌های تبریزی در بازی های بیرون از خانه این فصل خود 5 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی در کارنامه ثبت و در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر نیز 11 امتیاز به سود خود کرده‌اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد