نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

پیش بازی بارسلونا و آرسنال؛ قصه تکراری حذف ونگر توسط آبی اناری ها یا داستانی متفاوت؟

طرفداری- در ادامه رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب در دیداری حساس تیم های بارسلونا و آرسنال در لندن به مصاف هم می روند.
تاریخزمانمکان
سه شنبه 4 اسفندماه 94ساعت 23:15 به وقت ایرانورزشگاه امارات
  

داور مسابقه: آقای جونیت چاکر از ترکیه

پیش بازی

در یکی از حساس ترین بازی های این فصل لیگ قهرمانان، فرداشب تیم های آرسنال و بارسلونا در لندن به مصاف هم می روند. دیداری که دو تیم با دو شرایط متفاوت برابر هم قرار می گیرند. در یک سوی میدان آرسنالی حضور دارد که در این فصل وضعیت سینوسی خود را ادامه داده است و و با توجه به داشتن فرصت مناسب برای صدرنشینی در لیگ برتر هم اکنون در رده 3 جدول قرار دارند.

توپچی ها این فصل لیگ قهرمانان اروپا را ضعیف شروع کردند و در گروهی که بایرن مونیخ در آن قرار داشت، به سختی موفق شدند جواز صعود را بگیرند و تا آخرین بازی هم احتمال صعود آن ها مشخص نبود، با این حال ونگر و شاگردانش هر طور که بود به دور حذفی رسیدند ولی از بد شانسی قرعه آن ها به آماده ترین تیم اروپا خورد.

در سوی دیگر میدان بارسلونا قرار دارد، تیمی که این روزها در اروپا همانند فصل پیش حرف اول را می زند و با اقتدار بیشتر از گذشته چه در لالیگا  چه در اروپا به کارش ادامه می دهد. بلوگرانا بر خلاف آرسنال در لالیگا صدرنشین بلامنازع است و شانس اول قهرمانی به شمار می رود و در دور گروهی نیز بدون مشکل زیادی راهی دور بعد شد. طبق پیش بینی ها باید بارسلونا در این دیدار تیم غالب باشد اما باید صبر کرد و دید که آیا ونگر سورپرایزی خواهد داشت و بارسا را غافلگیر می کند یا خیر.

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبین دو تیم در این دیدار

- آرسنال در این دیدار روسیچکی، ویلشیر و آرتتا و پائولیستا را به دلیل مصدومیت غایب می باشند.

- برای بارسلونا در این دیدار تنها رافینیا به دلیل مصدومیت غایب می باشد.

آمار کلی دو تیم در این تورنمنت

رویارویی ها قبلی دو تیم

در 6 دیدار اخیری که این دو تیم در اروپا به مصاف هم رفته اند، بارسلونا حرف اول را زده است چرا که در 4 بازی به برتری رسیده است و تنها 1 بار آرسنال آن هم دو تیم در سال 2011 به برتری رسیده است. یکی از دیدارهای حساس قبلی این دو تیم فینال اروپا در سال 2006 بود که  توپچی ها با نتیجه 2-1 مغلوب تیم رایکارد شدند.

پیش بینی نتیجه این دیدار توسط وبسایت هواسکورد

آرسنال 1 - 3 بارسلونا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد