نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی بایرن مونیخ وولفسبورگ درهفته 23 بوندسلیگا


پیروزی شیرین بایرن در خانه وولفسبورگ


بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه مقابل وولفسبورگ به پیروزی 2-0 رسید و فاصله با تیم دوم جدول را به 11 امتیاز افزایش داد.

  

به گزارش "ورزش سه" شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار در نیمه اول نتوانستند دروازه حریف را باز کنند اما در نیمه دوم، 2 بار به گل رسیدند و به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کردند.

گواردیولا علی رغم بازی سنگینی که سه شنبه شب مقابل یوونتوس داشت، باز هم از ترکیبی قدرتمند در این دیدار استفاده کرد و ستاره های بایرن از جمله نویر، لواندوفسکی، روبن و توماس مولر در ترکیب حضور داشتند. در ترکیب ولفسبورگ نیز بار دیگر نیمکت نشینی آندره شورله به چشم می خورد.

بازی با برتری و حملات بایرن مونیخ آغاز شد و شاگردان گواردیولا همچون اکثر بازی های خود خیلی زود صاحب توپ و میدان شدند و اجازه خودنمایی به بازیکنان ولفسبورگ را ندادند. در دقیقه 13 اولین خطر جدی روی دروازه ولفسبورگ ایجاد شد. ژابی آلونسو با ضربه ای محکم درون محوطه جریمه و از روی نقطه پنالتی می توانست گل نخست را وارد دروازه حریف کند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این موقعیت ولفسبورگ توانست تا حدی خود را از فشار بایرن مونیخ خارج کند و در ادامه نیمه اول چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه نویر از جمله شوت مکس کروسه، ایجاد کند اما در تمامی صحنه ها سنگربان آلمانی با هوشیاری عمل کرد.

در دقیقه 30، بایرن مونیخ روی یک ضد حمله می توانست دروازه ولفسبورگ را باز کند اما حرکت سریع لواندوفسکی و سانتر کوتاه او درون محوطه جریمه به کومان نرسید تا موقعیتی ایده آل برای شاگردان گواردیولا از دست برود. در ادامه نیمه اول نیز تلاش دو تیم سرانجامی نداشت تا بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم با حملات بایرن مونیخ آغاز شد. آن ها مطابق اکثر بازی های خود در آغاز هر نیمه توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سعی داشتند با خیمه زدن در زمین حریف، فشار را افزایش دهند. در دقیقه 55، لواندوفسکی در مصافی تقریبا تک به تک با دروازه بان ولفسبورگ ناموفق عمل کرد و نتوانست دروازه حریف را باز کند تا ضربه او به بیرون رود. با این حال فشار بایرن مونیخ ادامه داشت تا سرانجام در دقیقه 66، بایرن توانست دروازه ولفسبورگ را باز کند. ضربه لواندوفسکی درون محوطه جریمه با برخورد به مدافعان حریف برگشت داده شد و در اختیار کینگزلی کومان قرار گرفت تا این هافبک سابق یوونتوس با یک ضربه والی، کار را برای بایرن مونیخ تمام کند.

در ادامه بازیکنان ولفسبورگ سعی داشتند تا گل خورده را جبران کنند اما ضد حملات بایرنی ها مانع از پیش روی صد در صدی آن ها در زمین حریف شده بود. در دقیقه 74 اما تیر خلاص بر قلب ولفسبورگ شلیک شد. کومان در ادامه درخشش خود با حرکتی تماشایی از سمت راست، ارسالی را روی دروازه انجام داد که فرانک ریبری اثرگذاری کوتاهی روی آن داشت تا فرصت برای لواندوفسکی در روی نقطه پنالتی فراهم شود تا این مهاجم لهستانی بار دیگر قدرت خود را در گلزنی با یک ضربه روی پا نشان دهد.

پس از این گل بازی آرام تر دنبال شد و بایرنی ها سعی در اداره توپ و میدان داشتند. حملات جسته و گریخته ولفسبورگی ها نیز سرانجامی نداشت تا در نهایت بازی با همان دو گل به سود بایرن مونیخ خاتمه یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد