نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه نهایی بازی سپاهان ایران و النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا (11 اسفند 94)


نتیجه نهایی : النصر امارات 2 - سپاهان ایران 0


سپاهانی ها در روزی که می توانستند بازنده بازی نباشند، سه امتیاز مهم را از دست دادند و به راحتی نتیجه را به حریف اماراتی خود واگذار کردند.


  
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2016 ، ساعت 20  ورزشگاه آل مکتوم دوبی 

سپاهان ایران: 

شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، عبدالله کرمی ، علی کریمی، سعید قائدی فر، وریا غفوری، سنیاد ایبریچیچ، فوزیل موسی اف، حسین فاضلی، محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا
سرمربی: ایگور استیکماچ 


النصر امارات: 

احمد شمبیح، خالد جمال، لوییز خیمنز، علی العامر، کمبو اکوکو، جاناتان پیتروپا، محمود خمیس، امیر مبارک، تارک احمد، احمد الیاسی، خلیفه مبارک
سرمربی: ایوان یوانوویچ

اخطار

طارق احمد(85) - احمد خمیس(88) از النصر



شرح گل:

النصر امارات 1 سپاهان ایران 0 (دقیقه 57، نیلمار) : حرکت سریع النصری ها از کناره های زمین با چند اشتباه از سوی مدافع سپاهان روبرو شد تا در نهایت ارسال بازیکنان این تیم در حالی که با اشتباه عبداله کرمی در یارگیری مواجه شد توسط مهاجم با تجربه این تیم، نیلمار، به اولین گل بازی تبدیل شود و سپاهانی ها بر خلاف جریان بازی دروازه خود را باز شده ببینند.
النصر امارات 2 سپاهان ایران 0 (دقیقه 3+90، پیتروپا) : دو خطای پی در پی توسط پادووانی و گردان باعث شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد و پیتروپا توانست این توپ را خلاف جهت حرکت گردان به گل دوم این تیم تبدیل کند .



شرح نیمه اول: 

دو تیم در حالی نیمه اول را بدون گل به رختکن رفتند که سپاهانی ها موقعیت های فوق العاده ای داشتند که نتوانستند از آن ها استفاده کنند. 
بازی در اولین دقایق بازی تحت تاثیر خطای دو ضربی که بر علیه سپاهانی ها در محوطه شش قدم این تیم گرفته شد، قرار گرفت، بعد از چند حمله نیم بند اماراتی ها در 10 دقیقه ابتدای بازی این سپاهانی ها بودند که زمام امور را در دست گرفتند و توانستند تاکتیک خود را به حریف دیکته کنند، خط حمله آتشین اصفهانی ها به رهبری لوسیانو پریرا حملات خود را از میانه های نیمه اول شروع کردند و در چند موقعیت توانستند شرایط فوق العاده ای را برای خود مهیا کنند اما در اسفاده از هیچکدام موفق نبودند. 
در این میان النصری ها نیز چشم به باز کردن دروازه سپاهانی ها داشتند اما هوشیاری شهاب گردان و مدافعان این تیم مانع از باز شدن دروازه یاران استیماچ شد، تا در کل بتوان گفت نیمه اول با بازی حساب شده سپاهانی ها توام بود، بازی که در آخرین دقیقه نیمه اول کار را برای آنها یکسره کند اما کم تجربگی بازیکن جوان اصفهانی مانع از این اتفاق شد.
باید دید در نیمه دوم ایگور استیماچ و ایوان یوانوویچ، دو مربی از حوزه دریای بالکان چه تدبیری برای تیم های شان خواهند اندیشید و کدام یک موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی خواهند شد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد