نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نگاهی به آمار بازی استقلال و پرسپولیس قبل از دربی 82

استقلال با ۱۷ هفته صدرنشینی رکورددار است و استقلال خوزستان با ۵ هفته صدرنشینی در رده دوم قرار دارد.

به گزارش فارس، دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران شب گذشته به پایان رسید.  

بر همین اساس و با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر، خبرگزاری فارس قصد دارد طی هفته‌های باقی مانده نکات آماری هر هفته را استخراج کرده که این موضوع می‌تواند به جذابیت رقابت‌ها نیز اهمیت دو چندانی ببخشد.

-نکته جالب اینکه همچنان 11 تیم روی کاغذ شانس قهرمانی دارند و 8 تیم نیز از شانس سقوط برخوردارند. این در حالی است که 4 تیم پایانی جدول یعنی استقلال اهواز، راه‌آهن، سیاه‌جامگان و ملوان از بخت بیشتری برخوردارند با این حال در فاصله 5 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر هنوز سقوط هیچ تیمی حتی استقلال اهواز قعر جدولی قطعی نشده است.

-استقلال پس از 4 هفته صدرنشینی را از دست داد و ذوب‌آهن نیز پس از هفته چهارم که همواره بین 5 تیم ابتدایی قرار داشت دوباره به رده ششم جدول بازگشت.

-صدر جدول امسال فقط به 3 تیم استقلال، استقلال خوزستان و سپاهان تعلق داشته است. سپاهانی که این روزها شرایط خوبی ندارد 3 هفته تجربه صدرنشینی را دارد. در این بین استقلال با 17 هفته صدرنشینی رکورددار است و استقلال خوزستان با 5 هفته صدرنشینی در رده دوم قرار دارد.

-در بین 11 تیم اول جدول فقط رتبه پرسپولیس حفظ شد و سایر تیم‌ها در جدول جابجا شدند. از سوی دیگر 5 تیم پایانی جدول رتبه‌های هفته گذشته خود را حفظ کردند.

-پرسپولیس که 19 هفته است نباخته و فرصت دارد این رکورد را در دیدار با استقلال به 20 برساند و البته تیمی که در همه دیدارهایش گل زده و روند خوبی دارد هنوز رتبه بالاتر از سومی را در رقابت‌های امسال تجربه نکرده است.

-خسوس با 13 کلین شیت از این حیث در بین گلرهای لیگ رکورددار است.

-در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و در بین 8 تیم اول جدول فقط ذوب‌آهن شکست خورده و در بین 8 تیم انتهایی جدول فقط فولاد حریفش را شکست داد.

-استقلال سومین تساوی پیاپی را به دست آورد و از سوی دیگر پرسپولیس در آستانه دربی سومین برد پیاپی را به دست آورد.

-تراکتورسازی نیز روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و این تیم هم به سومین برد پیاپی رسید. نکته جالب اینکه نفت تهران سومین برد پیاپی را به دست آورد. این تیم پنجمین برد خود در 6 بازی اخیر را به دست آورد.

-ذوب‌آهن که از 9 بازی اخیر خود فقط در یک دیدار پیروز شده دومین شکست پیاپی را پذیرا شد.

-3 پیروزی از 4 دیدار اخیر برای گسترش نیز آمار خوبی است.

-صبای قم پس از 8 هفته نبردن، این طلسم را شکست داد و سایپا را با 4 گل شکست داد.

-8 بازی اخیر و فقط یک برد؛ از 4 دیدار اخیر 3 شکست. آماری تأسف‌آور برای سایپای مجید جلالی.

-پدیده نیز پس از 7 هفته شکست ناپذیری به نفت تهران باخت.

-سپاهان که روند خوبی را ندارد در 4 هفته اخیر شکست نخورده و یک پیروزی و 3 تساوی را در کارنامه دارد.

-روند برد – باخت – مساوی همچنان برای فولاد طی می‌شود و این تیم در 7 هفته اخیر این روند را همچنان حفظ کرده و اگر این روند ادامه‌دار باشد باید فولاد هفته آینده دیدار خود را ببازد!

-ملوان برای چهاردهمین هفته از کسب پیروزی ناکام ماند.

-سیاه‌جامگان و راه‌آهن چهارمین شکست پیاپی را متحمل شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد