نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه نهایی بازی امروز ذوب‌آهن و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا


گروه B لیگ قهرمانان آسیا

نتیجه نهایی؛ النصر 0 - ذوب‌آهن 3 


گل‌محمدی و شاگردانش موفق شدند نتیجه دیدار رفت برابر النصر عربستان را تکرار کنند و با سه گل پهلوان، حسن‌زاده و بیک‌زاده به برتری برسند.


  

گروه B لیگ قهرمانان آسیا
استادیوم: آل راشد دبی
داور:محمد طاقی (سنگاپور) ؛ کمک‌ها: لی ژیانگ و رونی کومین‌کیات (سنگاپور)

 

النصر عربستان

 

سرمربی: رائول کاندا

 

ذوب‌آهن ایران


رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی‌فر، هاشم بیک زاده، قاسم حدادی فر، مهدی مهدی پور، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده و مسعود حسن‌زاده
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 


 

در حاشیه

 

* النصر 6 تغییر نسبت به دیدار رفت برابر ذوب‌آهن در ترکیب خود داشته است.

* حدود 70 تماشاگر ایرانی به تشویق ذوب‌آهن می‌پردازند.

* یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول منظور شد.

* در دقیقه 49 که النصر صاحب کرنر شده بود بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری لفظی داشتند.

* النصر عربستان از دقیقه 60 به دلیل اخراج دروازه‌بانش 10 نفره شد.



اتفاق ویژه

 

ذوب‌آهن امشب توانست به چهارمین پیروزی خود در گروه B لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند و علاوه بر آن به روند شکست‌ناپذیری‌اش ادامه دهد تا با 14 امتیاز بیشترین امتیاز را در بین 32 تیم حاضر در این مسابقات کسب کرده باشد.

همچنین رشید مظاهری موفق شد پنجمین کلین‌شیت خود را در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند تا از این حیث رکوددار شود.

 

بهترین بازیکن

 

احسان پهلوان همانند دیدار رفت نقش ویژه‌ای در پیروزی ذوب‌آهن مقابل النصر داشت؛ او توانست با زدن یک گل و گرفتن پنالتی برای تیمش که زمینه گل دوم‌شان را فراهم کرد تاثیرگذارترین و بهترین بازیکن زمین باشد. ضمن اینکه نژادمهدی، بیک‌زاده و حدادی‌فر نیز از مهره‌های کلیدی تیم گل‌محمدی در این مسابقه بودند.


اخطار

 

احمد الفرایدی(24) - حسین شعیان (40)  از النصر

 

شرح گل

 

النصر عربستان 0- ذوب‌آهن ایران 1(دقیقه 30: احسان پهلوان): اشتباه حسین شعیان دروازه‌بان النصر توپ را به حدادی‌فر رساند که او نیز به پهلوان پاس داد و این بازیکن نیز با دریبل دو مدافع پیش روی خود با ضربه چیپ نخستین گل بازی را با پای چپ به ثمر رساند.

النصر عربستان 0- ذوب‌آهن ایران 2(دقیقه 41: مسعود حسن‌زاده): پنالتی که احسان پهلوان با دریبل و گرفتن خطا از حسین شعیان دروازه‌بان النصر به دست آورده بود را حسن‌زاده با بغل پای محکم به سمت راست دروازه زد.

النصر عربستان 0- ذوب‌آهن ایران 3 دقیقه 87: هاشم بیک‌زاده): نفود تماشایی بیک‌زاده از سمت چپ زمین، دو سر توپ زیبای این بازیکن به مدافعان النصر و شوت پای راست او با عبور از بین پاهای شراحیلی سومین گل را برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.



شرح نیمه اول

 

ذوب‌آهن شروع خوبی در ابتدای مسابقه نداشت و دو موقعیت حساس را نصیب این تیم کرد که درخشش مظاهری و بی‌دقتی مهاجمان نماینده عربستان آنها را از رسیدن به گل ناکام گذاشت اما به مرور زمان شاگردان گل‌محمدی بر بازی مسلط شدند و توانستند میانه زمین را در دست بگیرند و با حرکت از جناحین موقعیت‌هایی ایجاد کنند که روند خوب بازی ذوب‌آهن و پرس آنها در زمین حریف موجب شد شعیان دروازه‌بان النصر با اشتباه خود موقعیت خوبی را برای ذوب فراهم آورد و پهلوان نیز پاس حدادی‌فر را به زیبایی تبدیل به گل کند. پس از این گل النصر روی ارسال از سمت راست زمین به موقعیت رسید اما ذوب‌آهن موفق شد برتری خود را حفظ کند و یک گل دیگر این بار از روی نقطه پنالتی توسط حسن‌زاده در دقیقه 41 بزند و با حفظ دو گل و برتری راهی رختکن شود.





دانلود خلاصه بازی امروز سپاهان و الاتحاد عربستان (حجم: 17.5 MB)





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد