نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی انگلیس و ولز در یورو 2016


استوریج ناجی سه شیرها

انگلیس 2-1 ولز، سه شیرها فاتح نبرد بریتانیا


دیدار تیم های ملی انگلیس و ولز لحظاتی پیش با نتیجه  2-1 به سود انگلیس خاتمه یافت در حالیکه بازی تا دقیقه 91 با تساوی 1-1 دنبال می شد.


  انگلیس پس از تساوی تلخ در بازی اولش برابر روسیه به مصاف ولز آمده بود که بازی اول خود را از اسلواکی برده بود. دیدار دو تیم ملقب به نبرد بریتانیا، بخاطر کری خوانی های گرت بیل، داغتر نیز شده بود.

 

 

انگلیس بازی را بهتر آغاز کرد و همانند بازی قبلی خود از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت. دقیقه 6 رحیم استرلینگ می توانست سه شیرها را خیلی زود پیش بیندازد اما او نتوانست پاس عالی لالانا را در دهانه دروازه به گل تبدیل کند و توپ را به آسمان کوبید.

 

 

ولز از دقیقه 10 کمی بر جریان بازی مسلط تر شد و توانست یکی دو موقعیت نه چندان خطرناک را خلق کند از جمله شوت گرت بیل که با دخالت اسمالینگ به کرنر رفت. کمی بعد اسمالینگ خود می توانست با ضربه سر دروازه ولز را باز کند اما توپ با اختلاف بسیار اندکی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 32 ارسال رحیم استرلینگ به محوطه جریمه ولز، به دست دیویس برخورد کرد اما در حالی که داور پشت دروازه کاملا به صحنه مسلط بود و داور هم در همان نزدیکی حضور داشت،  خطایی گرفته نشد و فیلیکس بریش، داور آلمانی، دستور به ادامه کار داد.

 

 

دقیقه 42 در حالیکه بازی متعادل دنبال می شد، ولز بیرون محوطه جریمه صاحب ضربه آزاد شد که گرت بیل همچون بازی با اسلواکی موفق شد آن را به گل تبدیل کند. شوت بیل به قدری محکم بود که جو هارت با وجود اثرگذاری روی آن، نتوانست مانع گل شدنش شود. نیمه اول با همین یک گل به سود ولزی ها به اتمام رسید.

 

 

انگلیس که نتیجه را از دست رفته می دید، نیمه دوم را با انگیزه تر و پرشورتر آغاز کرد و از همان ابتدا نشان داد که ولز کار سختی برای دفاع از گل خورده خود پیش رو دارد. هاجسون برای رسیدن به گل تساوی، جیمی واردی و استوریج را وارد زمین کرد. پس از چند موقعیت جدی از جمله شوت کات دار رونی که راهی کرنر شد، دقیقه 56 انگلیس به گل تساوی دست یافت.

 

 

سانتر استوریج از چپ با دفع ناقص ویلیامز همراه شد، توپ درون شش قدم زیر پای واردی افتاد و ستاره لستر با ضربه ای تمام کننده، قفل دروازه ولز را گشود تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

انگلیس پس از زدن گل تساوی دست از حمله بر نداشت و بار دیگر به روی دروازه ولز خیمه زد. سه شیرها تا بیرون محوطه جریمه ولز به خوبی پیش می آمدند اما ایده مناسبی برای باز کردن دروازه حریف خود نداشتند. هاجسون برای رسیدن به گل برتری، راشفورد را نیز وارد زمین کرد تا بلکه او گره از کار تیمش باز کند و در نهایت همین بازیکن جوان در دقیقه 91 پاس گل دوم انگلیس را به استوریج داد تا حساب کار 2-1 شود.

 

 

استوریج روی یک و دوی عالی با راشفورد توانست با ضربه ای دقیق، مقاومت ولزی ها را بشکند. سرانجام بازی با برتری 2-1 انگلیس به اتمام رسید تا انگلیس 4 و ولز 3 امتیازی شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد