نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی ایتالیا و سوئد در یورو 2016


صعود مردان کونته به یک هشتم نهایی

ایتالیا 1-0 سوئد؛ پیروزی خواب آور آتزوری


تلاش زلاتان و یارانش در دقایق اندک باقی مانده برای جبران گل خورده نتیجه ای نداشت تا ایتالیا با کسب این پیروزی صعودش به یک هشتم نهایی را حتمی کند.


  ایتالیا که بازی اول خود در تورنمنت را از بلژیک برده بود، می دانست که با کسب یک پیروزی دیگر، صعودش به یک هشتم نهایی یورو حتمی می شد و با انگیزه کسب سه امتیاز برابر سوئدی قرار گرفت که در بازی اول خود برابر ایرلند به تساوی رضایت داده بود. تعریف و تمجید ها از ایتالیا پس از کسب پیروزی در بازی اول چنان زیاد بود که انتظارات را از این تیم در بازی دوم بالاتر برده بود اما دو تیم در نیمه اول، نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشتند.

 

سوئد بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه 2 روی حرکت زلاتان موقعیتی تقریبا جدی خلق کرد اما کیه لینی با پوشش خوب خود مانع از به گل رسیدن سوئد شد. ایتالیا چند بار روی سانترهای کاندروا و فلورنزی از راست و چپ خطرساز شد اما این موقعیت ها آنقدر جدی نبودند که باعث به گل رسیدن ایتالیا شوند. سوئد هم در دقایق پایانی می توانست روی شوت گوئیدتی به گل برسد اما ضربه او به قدری بد بود که با فاصله زیاد به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

روند بازی در نیمه دوم نیز تغییر زیادی نکرد و بازی بیشتر در میانه های زمین در جریان بود. هر دو تیم سعی داشتند با نفوذ از کناره ها و سانتر از جناحین به گل برسند. سوئدی ها دقیقه 75 یک بار تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند اما زلاتان سانتر تند و تیز از جناح چپ را به آسمان کوبید هرچند که آفساید او نیز اعلام شد.

 

بهترین بخت ایتالیا هم دقیقه 82 از دست رفت. جاکرینی با دیدی عالی، سانتر دقیقی برای پارولو ارسال کرد اما ضربه سر این بازیکن پس از برخورد به تیر افقی دروازه راهی اوت شد تا آه از نهاد هواداران ایتالیا بلند شود.

 

بازی در حال اتمام بود که ایتالیا به گل دست یافت. دقیقه 88، کیه لینی با پرتاب بلند اوت، توپ را به زازا رساند و او هم ادر را راهی دروازه کرد. پیشروی خوب ادر و فریب مدافعان سوئد، با ضربه ای کات دار و دقیق از سوی وی همراه شد تا سرانجام آتزوری به گل برسد.

 

 

 ایتالیا: بوفون - کیه لینی - کاندروا - فلورنزی- پله (سیمونه زازا، 60) - بارتزالی- ده روسی (دقیقه 74، دیگو موتا) - ادر - پارولو - بونوچی - جیاکرینی
سرمربی: کونته

 

 


سوئد: ایساکسون - یانسون - گرانکوئیست- اولسون - فورسبرگ ( 78، جیمی دورماز)-لارسون - آلبین اکدال (78؛ اسکار لویکی)- ایبراهیموویچ- کالستروم- لیندروت - جان گویدتی ( 85، مارکوس برگ)
سرمربی: هرمان

 

 

کارت زرد:  دانیله دروسی (دقیقه 69)

 

شرح گل:

 

ایتالیا یک سوئد 0: (دقیقه 87): در حالی که همه چیز برای تساوی بدون گل پیش می رفت ادر معادلات را به هم زد. پرتاب اوت توسط کیه لینی با ضربه سر زازا همراه شد و به ادر رسید و او با پیش روی از گوشه محوطه جریمه و دریبل دو بازیکن سوئدی با ضربه ای فنی توپ را دور از دستان ایساکسون به تور چسباند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد