نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی اسلواکی و انگلیس در جام ملت های اروپا 2016

یورو ۲۰۱۶ / توقف سه‌شیر مقابل اسلواکی/انگلیس به عنوان تیم دوم صعود کرد

تیم ملی فوتبال انگلیس با وجود برتری مقابل اسلواکی بدون گل مساوی کرد تا به عنوان تیم دوم گروه ۲ به مرحله حذفی صعود کند. 

خلاصه بازی اسلواکی 0-0 انگلیس (یورو 2016)(Size: 32.3 MB)

 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال اسلواکی و انگلیس از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب گذشته در ورزشگاه ژفری گیشار شهر سن‌آتین آغاز شد. همانگونه که از قبل پیش‌بینی می‌شد، انگلیس در شرایطی که وین رونی، بازیکن منچستریونایتدی و فرمانده خود را روی نیمکت داشت، بیشتر سعی کرد خود را به دروازه اسلواک‌ها نزدیک کند.

شاگردان روی هاجسون با استفاده از توپ‌های بلند سعی داشتند تا از کناره‌‌ها یا در عمق، خود را به دروازه کوژیاک، گلر اسلواک‌ها نزدیک کنند.

همین تاکتیک باعث برتری سه‌شیر(انگلیس) در نیمه نخست مقابل حریف اروپای شرقی شد. هرچند که با وجود خلق چند موقعیت گل، به خاطر ایستادگی خط دفاع و دروازه‌بان حریف، در نیمه نخست گلی به ثمر نرسید.

در نیمه دوم هاجسون برای سرعت‌بخشیدن به بازی تیمش وین رونی و دله‌علی را نیز به ترکیب اضافه کرد. اما با وجود ادامه حملات، گلی به نام انگلیس ثبت نشد.

دقایق مهم بازی:

دقیقه ۴: واردی از جناح راست در درون محوطه جریمه اسلواک‌ها صاحب توپی شد که آن را به بالای دروازه زد.

دقیقه ۱۳ : همیشک در جناح چپ و بیرون از محوطه جریمه انگلیس صاحب توپ شد و تصمیم گرفت که با توپی بلند دروازه‌ حریف را بازکند که موفق نبود.

دقیقه ۱۵:‌واردی از مرکز زمین صاحب توپی عمقی شد که در مواجه با دروازه بان اسلواک‌ها توپ را به دست‌های وی زد.

دقیقه ۲۹:‌واردی یک بار دیگر از جناح راست دروازه اسلواک‌‌ها را با خطر مواجه کرد که دروازه‌بان حریف آن را مهار کرد.

دقیقه ۳۲: لالانا در موقعیتی بسیار خوب از فاصله ۱۲ متری اقدام به شوت به دروازه اسلواکی کرد که کوژاک، گلر حریف واکنش بسیار خوبی داشت و مانع ورود توپ به دروازه شد.

دقیقه ۵۲ : اسلواک‌ها ابتدا روی یک ضربه ایستگاهی و بعد یک توپ سانتر شده توسط ماک، دروازه هارت را با خطر مواجه کردند.

دقیقه ۵۳: از جناح راست وارد محوطه جریمه اسلواکی شد و تا فاصله ۲، ۳ متری دروازه پیش آمد که در آخرین لحظه توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه ۶۱: هندرسون از جناح راست اقدام به سانتر کرد که ‌دله‌‌علی آن را مستقیم به سمت دروازه زد که اشکورتل روی خط دروازه آن را بیرون کشید و اجازه ورود توپ را نداد.

در پایان این دیدار که قضاوتش برعهده کارلوس ولاسکو اسپانیایی بود، ۴۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه شاهد این دیدار بدون گل بودند.

با این نتیجه ولز با ۶ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه ۲صعود کرد و انگلیس با ۵ امتیاز تیم دوم گروه شد. اسلواکی با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاد و روسیه با یک امتیاز در آخرین رده جای گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد