نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز استقلال و ماشین سازی تبریز - یکشنبه 21 شهریور 95


استقلال بدون برد به دربی رسید

استقلال ١-ماشین ١؛ دربی آخرین تیر ترکش آبی


دو تیم فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

  

هفته پنجم لیگ برتر، ساعت 18:45
استادیوم: آزادی، تعداد تماشاگر: 15 هزار نفر


داور : تورج حق وردی – کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و  سجاد طوری

 

اخطار: رابسون دقیقه 72 از استقلال و احمد کامدار 81 و کاخا 89 از ماشین سازی


ترکیب استقلال:


سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری (81 علی قربانی)، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، مجید حسینی، فرشید باقری(77 بختیار رحمانی)، جابر انصاری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی (63 محسن کریمی)

سرمربی: علیرضا منصوریان

 

ترکیب ماشین سازی:

مانوئل فرناندز، حبیب گردانی، ادسون هنریکه، بهمن کامل، پیام صادقیان(72 مهرداد بایرامی)،  کاخبرکاکاشویلی، امین قاسمی نژاد، پیام صادقیان، آندرانیک تیموریان، سجاد رهبر(44 میرمهدی قریشی)، بهرام احمدی(60 احمد امیرکامدار)
سرمربی: رسول خطیبی

 

 

شرح گل:

1-0 (استقلال): در دقیقه 9 بازی سانتر خوب خسرو حیدری از سمت راست با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد اما این توپ پس از برخورد با دست فرناندز به تیرک دروازه خورد تا توپ برگشتی را خود کاوه رضایی وارد دروازه ماشین سازی کند.

1-1(ماشین سازی): حرکت خوب ماشین سازی از سمت چپ با سانتر کاخا همراه شد تا سامان نریمان جهان با یک ضربه سر خوب دروازه رحمتی را باز کند. مدافعان استقلال در این صحنه عملکرد مناسبی نداشتند تا نتیجه بازی دقیقه 50 به تساوی کشیده شود.

 

شرح بازی:

 

استقلال برای فرار از قعر و بازگشت به روزهای خوب چاره ای به جز ارائه بازی هجومی نداشت و از اولین دقیقه بازی حملات خود را برای بازکردن دروازه ماشین سازی آغاز کرد. شاگردان منصوریان بعد از چند موقعیت نصف و نیمه اولین گل بازی را در دقیقه 9 بازی به ثمر رساندند. حملات استقلال تا اواسط نیمه دوم ادامه داشت اما بعد از آن شاگردان خطیبی توانستند به جریان بازی بازگردند. سبزپوشان در اواسط نیمه دوم تیم برتر زمین شدند و به دفعات دروازه استقلال را تهدید کردند که در یک صحنه ضربه خوب صادقیان به تیرک دروازه برخورد کرد. بعد از این دقایق سخت استقلال مجدا حاکم میدان شد و باز هم موقعیت های زیادی را ایجاد کرد که این توپ ها با بی دقتی مهاجمان تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال پایان یابد.

ماشین سازی نیمه دوم را بهتر از استقلال آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازی موفق شد تا گل مساوی را به ثمر برساند. استقلال بلافاصله بعد از این گل به بازی برگشت و موقعیت های زیادی خلق کرد اما دقیقه 60 با خروج فرشید اسماعیلی از زمین مسابقه موتور محرک استقلال از کار افتاد تا آبی پوشان در دقایق پایانی بازی تنها به سانتر های بی هدف از کناره ها بسنده کنند. منصوریان در دقایق پایانی بختیار رحمانی و علی قربانی را نیز به میدان فرستاد اما این تعویض ها نیز برای استقلال موثر نبود تا در نهایت شاگردان منصوریان و خطیبی با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دهند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد