نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان - 7 آبان ماه 95


بازگشت ارتش برانکو به صدر؛

پرسپولیس 1 - نفت آبادان 0؛ ریزه اسپور به داد سرخ‌ها رسید


مغضوبین برانکو ایوانکوویچ در ابتدای فصل که عزم رفتن به ترکیه کرده بودند، در نقش گلساز و گلزن ظاهر شدند تا پرسپولیس سه امتیاز شیرین برای بازگشت به صدر را کسب کند.

  


استادیوم آزادی       تماشاگر: 55 هزار
داور: علیرضا فغانی کمک داوران: رضا سخندان و علیرضا ایلدروم       داور چهارم: یاسر همرنگ     ناظر: ایرج نظری

 

 

پرسپولیس:

 

 

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری(امید عالیشاه 36)، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور(رامین رضاییان، دقیقه 77)
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

 

نفت آبادان:

 

 

حسن هوری، حسین بغلانی، مجتبی ممشلی، فرشاد فرجی، علی عبداله‌زاده، محمدرضا پورمحمد، گویی هیان کیم (دقیقه 61، امیر زلیکانی)، حکیم نصاری، محمد زبیر نیک‌نفس، میلاد جهانی، و محمد شادکام
سرمربی: نادر دست نشان

 

 

 

شرح گل

 پرسپولیس یک نفت آبادان صفر: (دقیقه 86، مهدی طارمی): رامین رضاییان با حضور خود در زمین در دقیقه 86 با ارسالی دیدنی چاره ای جز گلزنی برای مهدی طارمی در شش قدم باقی نگذاشت تا این مهاجم با ضربه ای دقیق اینبار هوری را تسلیم کند. 

 

شرح نیمه اول:

 پرسپولیسی ها علیرغم اینکه نیمه اول میدان را تحت اختیار خود داشتند، نتوانستند دروازه حسن هوری را باز کنند و تلاش دو تیم به تساوی  ختم شد.

شاگردان برانکو با استفاده از پاس های مسلمان و شوتزنی کامیابی نیا و حرکات طارمی و علیپور امیدوار به باز کردن دروازه حریف بودند که این تلاش آنها در 45 دقیقه نخست ثمری نداشت. شاید اگر علیپور کمی دقت را چاشنی کار خود می کرد این تیم می توانست برنده این نیمه لقب گیرد یا شاید هم اگر کامیابی نیا خوش شانس بود و ضربه اش به تیرک نمی خورد.
با این حال دفاع لایه به لایه دست نشان در نیمه اول با پرس بالا و نزدیک شدن به بازیکن صاحب توپ توانست نقشه های برانکو را  خنثی کند و باید دید او خواهد توانست به نتیجه لازم دست یابد یا خیر.

 

به گزارش تابناک ورزشی،احمد ایراندوست بازیگر طنز تلویزیون که او را با نقش غول برره، خیلی ها می شناسند و قبل تر و سالیان قبل به عنوان بادیگارد جنیفر لوپز و نیکولاس کیج،بازیگران مشهور هالیوود فعالیت می کرد امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد تا تیم محبوبش، نفت آبادان را در جدال با پرسپولیس تشویق کند.

بادیگارد جنیفر لوپز تماشاگر بازی پرسپولیس!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد