نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان (28 دیماه 95)


اولین گل عالیشاه در تبریز؛

تراکتورسازی 2 - صنعت نفت 2؛ ژنرال به صدر نرسید



دو تیم تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان در یک بازی جذاب و تماشایی به تساوی به کار خود پایان دادند.
  

تراکتورسازی تبریز- صنعت نفت آبادان؛ ساعت  ؛۱۵ ورزشگاه یادگار امام تبریز؛ بدون تماشاگر.
داور: موعود بنیادی فر – قهرمان نجفی – محسن سلطانی – پیروز سیف الله پور؛ ناظر: محمود رفیعی.

 


ترکیب تراکتورسازی:

 


محمدرضا اخباری در درون دروزاه ،هاشم بیک زاده، خالد شفیعی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، کرار جاسم، محمد نوری(احمد نوراللهی 46)، امید عالیشاه، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی(64 مهدی شریفی)
سرمربی: امیرقلعه‌نویی

 


ترکیب صنعت نفت آبادان:

 


حسن هوری- رضا نورمحمدی،مجتبی ممشلی، عزیز معبودی، حکیم نصاری، کیم، علی عبدا. زاده، محمد نیک نفس، بهادر عبدی ( 50 محمد پورمحمد)، محمد شادکام و رضا نوروزی
سرمربی: فیروز کریمی

 

 

اخطار

 

عزیز معبودی (18) - گویی هیان کیم (53) از صنعت نفت

 

محمد نوری(27) - محمد ابراهیمی (77) از تراکتورسازی

 

 

شرح گل ها

 


1-0(تراکتورسازی): در دقیقه 7 محمد ابراهیمی با حرکت در عرض محوطه جریمه و ضربه زیبای پای راست موفق شد دروازه حسن هوری را به شکل زیبایی باز کند.

 

1-1(صنعت نفت): در دقیقه 60 پاس کات بک علی عبدالله زاده به پشت محوطه جریمه با ضربه زیبای زبیر نیک نفس همراه شد و  گل تساوی برای صنعت نفت به دست آمد.

 

2-1(تراکتورسازی): در دقیقه 61 و بلافاصله پس از گل تساوی تیم صنعت نفت بازیکنان تراکتور خیلی زود واکنش نشان دادند و با یک پاس توی عمق امید عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار دادند؛ این بازیکن هم موفق شد در موقعیتی تک به تک با حسن هوری توپ را با روی پا وارد از بالای سر او عبور دهد تا اولین گل او در تبریز رقم بخورد.

 

 

شرح نیمه اول:

 


در ابتدای نیمه اول این دیدار تیم تراکتور با حمله دوم خود موفق شد به گل برتری در دقیقه 7 دست یابد؛ در این دقیقه محمد ابراهیمی با حرکت در عرض محوطه جریمه موفق شد با یک ضربه زیبا دروازه تیم صنعت نفت را باز کند. شاید بتوان گفت که در مجموع نیمه اول این دیدار و به خصوص در دقایق انتهایی تیم صنعت نفت آبادان نمایش چشم گیر تری را ارائه داد و اگر بی دقتی مهاجمین این تیم و البته واکنش خوب محمدرضا اخباری نبود، شاید دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن می رفتند. اما این اتفاق رخ نداد تا تیم تراکتورسازی که در نیمه اول نمایش منسجمی ارائه نداد، با برتری پا به رختکن بگذارد.

  

 

در حاشیه

 

 

* این دیدار به دلیل رفتار هواداران تیم تراکتورسازی و پرتاب گلولههای برفی در دیدار مقابل سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

* پس از ماه ها تیم تراکتورسازی بار دیگر در دیدار مقابل صنعت نفت به ورزشگاه یادگار بازگشته است.

* هر دو مربی خریدهای جدید خود را در بدو ورود به میدان فرستاده اند. بهادر عبدی در تیم صنعت نفت و هاشم بیک زاده در تیم تراکتورسازی تبریز.

* گل محمد ابراهیمی اولین گل ورزشگاه یادگار امام پس از بازسازی چمن آن به شمار می رود. پیش از این ماشین سازی در این ورزشگاه میزبان حریف خود بود که آن دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد