نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و الوحده امارات - سه شنبه 10 اسفند 95


هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛ 

نتیجه نهایی؛ الوحده امارات 2 - پرسپولیس 3 ; آتش گلستان شد!

مهدی طارمی که در نیمه اول با فرصت سوزی‌های خود به سوهان اعصاب هواداران این تیم تبدیل شده بود، با دبل فوق العاده‌اش بازگشتی فرشته وار در ترکیب این تیم داشت.

  


استادیوم: آل‌نهیان ـ ابوظبی 
تماشاگر: 2500نفر
داور: محمدتقی الجعفری (سنگاپور)

 

 


الوحده:

راشد علی السویدی، سالم سلطان، محمد عبدالبسیت، سلطان علی الغرفی، حمدان الکمالی، جرج والدیویا، سباستین تالیابو، بالاز ژودزاک، ریم چانگ وو، تارکیو احمد الانتلی و محمد رشید الحمدی
سرمربی: خاویر آگیره

 


پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی(کاپیتان)، حسین ماهینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ



 

شرح گل:
الوحده امارات 0 پرسپولیس 1: (دقیقه 3، وحید امیری): پاس عمقی صادق محرمی طارمی را در محوطه جریمه پا به توپ کرد و این بازیکن با پاس عرضی خود وحید امیری را در موقعیت گل قرار داد تا او در آستانه دروازه دروازه حریف را باز کند.


الوحده 1 پرسپولیس 1: (دقیقه 59، اسماعیل مطر): اسماعیل مطر که در نیمه دوم به زمین آمده بود، توانست روی یک همکاری درون محوطمه جریمه صاحب موقعیت شود و با استفاده از خروج اشتباه بیرانوند توپ را درون دروازه پرسپولیس قرار دهد.


الوحده 2 پرسپولیس 1:( دقیقه 66، والدویا): ارسال از سمت چپ پرسپولیس با اشتباه عجیب سیدجلال حسینی همراه شد تا این مهاجم شیلیایی الوحده باشد که با ضربه تمام کننده خود نتیجه را به سود شاگردان خاویر آگیره تبدیل کند.


الوحده 2 پرسپولیس 2: (دقیقه 81، مهدی طارمی): مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها در این بازی به پاس همشهری خود برای گل زدن نیاز داشت تا سرش به گلزنی باز شود. ارسال از سمت چپ توسط ماهینی با ضربه سر طارمی یک گل بوشهری برای پرسپولیس در امارات به جا گذاشت.


الوحده 2 پرسپولیس 3: (دقیقه 89، مهدی طارمی): ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با ضربه چیپ و فوق العاده از سوی سروش رفیعی به طارمی این بازیکن را در آستانه دروازه خالی قرار داد تا او گل برتری را به ثمر برساند.


شرح نیمه اول


برخلاف بازی اول برابر الهلال، پرسپولیس در این مسابقه با ایجاد موقعیت روی دروازه حریف عملکرد بهتری داشت و اگر مهدی طارمی نمایش خوبی از خود ارائه می‌کرد سرخ پوشان می‌توانستند با بیش از یک گل که توسط وحید امیری به ثمر رسید، به رختکن رفتند؛ پرسپولیس با پاس‌های تک ضرب و نفوذ از جناحین بارها قصد به گل رسیدن داشت اما بی‌دقتی در زدن ضربات آخر آنها را ناکام گذاشت؛ الوحده نیز بعد از دریافت گل روی دو صحنه می‌توانست بازی را مساوی کند اما تیرک دروازه و همچنین بی‌دقتی تالیابو مانع از دستیابی نماینده امارات به گل شد.




 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد