نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز استقلال با نفت تهران - سه شنبه 9 آبان 96

یک گل تیم شفر را خوردند

استقلال 2 ـ نفت 0؛ آنها بازمی گردند

تیم فوتبال استقلال با انجام یک بازی تهاجمی در نیمه دوم دیدار مقابل نفت 2 گل به این تیم زد تا به رتبه یازدهم جدول صعود کند. 

 هفته یازدهم لیگ برتر/ ساعت:17:45

استادیوم: آزادی/ تعداد تماشاگر:
داور: وحید کاظمی / کمک ها: بابک داوری و مهدی الوندی

 

 


ترکیب استقلال

 


سید حسین حسینی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، سرور جپارف، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی (72 - قربانی) و جابر انصاری(86 - مهدی قائدی)
سرمربی: وینفرد شفر



ترکیب نفت تهران

 


میلاد فرهانی، احمد آل نعمه، فرید محمدی زاده، محسن بنگر،  علیرضا عزت  کرامت (52 - پوریا امینی)، احمد امیرکامدار، سامان آقازمانی، هاشم بیک زاده (66 - رضا حبیب زاده)، امیرحسین فشنگچی، امین منوچهری و آل کثیر (76 - مجتبی حق دوست)
سرمربی: حمید درخشان


 

اخطار

 

فرشید باقری(62) از استقلال

فرید محمدزاده (71) از نفت طلاییه
 

 

 

 

 

شرح گل ها


 

1-0 (استقلال ): در دقیقه 54 سانتر فرشید باقری با برخورد به فرید محمدزاده برخورد کرد  و وارد دروازه شد تا گل اول بازی به شکلی عجیب وارد دروازه بشود.

 

 

2-0 (استقلال): در دقیقه 64 یکی دیگر از حملات استقلال جواب داد و پاس با ضربه سر فرشید اسماعیلی به جابر انصاری رسید و او توپ را به صورت فنی و از بالای سر فرهانی وارد دروازه نفت تهران کرد.

 

 

شرح بازی



نمایش پرانتقاد بازیکنان استقلال در نیمه اول بازی با نفت تهران هم ادامه داشت. هرچند استقلالی ها در نیمه اول بازی تقریبا جریان بازی را در اختیار داشتند و بیشتر از حریف روی دروازه نفت تهران فشار آورد اما موقعیت های این تیم در حدی نبود که خیلی خطری روی دروازه حریف ایجاد کند. نفت تهران در نیمه روی ضدحمله ها دل بسته بود و چند موقعیت روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما این موقعیت ها از دست رفت تا نیمه اول بازی با حساب بدون گل به پایان برسد.
در نیمه اول مدافعان استقلال اشتباه های پرتعدادی داشتند که البته عیسی آل کثیر و امین منوچهری موفق نبودند از این موقعیت ها استفاده کنند.

استقلال با شروع نیمه دوم سرپا حمله شد و در همان 2 دقیقه اول نیمه دوم دو موقعیت بسیار خوب توسط انصاری و فرشید اسماعیلی را از دست داد.
اما در دقیقه 55 سانتر فرشید باقری به روی دروازه را فرید محمد زاده وارد دروازه خودی کرد تا استقلال از فشار رسیدن به سومین پیروزی فصل خارج شود. حملات طوفانی استقلال بعد از گل هم ادامه داشت تا این که در دقیقه 65 جابر انصاری پاس خوب فرشید اسماعیلی وارد دروازه کرد تا خیال استقلال از کسب سومین پیروزی فصل تا حد زیادی راحت شود.
نکته تیم شفر نسبت به تیم علیرضا منصوریان این بود که حملات استقلال بعد از گل دوم هم ادامه داشت و آبی ها در ادامه بازی چند موقعیت خوب گلزنی دیگر را هم از دست دادند.
در طول نیمه دوم بازیکنان نفت یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه استقلال ایجاد کردند ولی نتوانستند از آنها استفاده کنند.
در دقیقه 90 بازی امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی توپ را وارد دروازه نفت تهران کرد اما این صحنه را داور به اشتباه برای استقلال گل اعلام نکرد تا بازی با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد.

 

بهترین بازیکن
 


جابر انصاری در بازگشت به زمین مسابقه روز درخشانی را تجربه کرد. انصاری در تمامی حملات استقلال با دوندگی و بازی بدون توپ خود نقش پر رنگی داشت و در نهایت با یک گل زیبا توانست مزد نمایش درخشان خود را بگیرد. آبی ها در این دیدار بازیکنان موفق دیگری مانند چپاروف و وریا غفوری را در اختیار داشتند اما مطمئنا درخشان ترین ستاره استقلال انصاری بود.

 

اتفاق ویژه:

 

پنالتی استقلال در ده دقیقه واپسین بازی صددرصد گل شد،امید ابراهیمی ضربه پنالتی را نامطمئن زد ولی توپ گل شد، ضربه او به دیرک افقی دروازه برخورد کرد واز خط دروازه حداقل حدود 30 سانتیمتر عقب تر وارد دروازه شد با این حال داور وکمک داور که البته مسئول اصلی تشخیص خط است گل را مردود اعلام کردند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد