نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و پارس جم - شنبه 4 آذرماه 96

یک شوت در چارچوب برای قهرمانی نیم فصل

پارس جم 0- پرسپولیس 1؛ فتح جم در ثانیه آخر

پرسپولیس با یک پیروزی دراماتیک توانست در ثانیه پایانی پارس جنوبی را با شکست مواجه کند و با یک بازی کمتر به صدر جدول برسد.  


داور:     اشکان خورشیدی            کمک داوران: محمدرضا منصوری و رحیم شاهین
استادیوم: تختی جم               تماشاگر: 12 هزار نفر

 

 

اخطار:

 

حسین پورامینی(27) از پارس جنوبی جم

وحید امیری(24)- محسن مسلمان(36)- علیرضا بیرانوند(67) از پرسپولیس

 

 

 

پارس جنوبی جم:

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانیا، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، مهدی زبیدی(88 امیر ارسلان مطهری)، علی دشتی(63 مجید علیاری)، احسان تاییدی(72 آلویس نانگ) و ابراهیم صالحی
سرمربی: مهدی تارتار

 


پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری(72 فرشاد احمدزاده)، علی علیپور(82 سیامک نعمتی) و گادوین منشا
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

 

شرح گل:

 

پارس جنوبی 0 پرسپولیس 1: ( دقیقه 96، شایان مصلح): پاس دیدنی کمال کامیابی نیا به شایان مصلح یک گل حساس و سرنوشت ساز برای پرسپولیس را رقم زد تا این تیم در ثانیه پایانی به گل برتری دست یابد.

 

 

شرح بازی

 


عملکرد فاز تهاجمی دو تیم برخلاف پیش بینی‌ها نتوانست در نیمه اول موفق عمل کند و بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.


پارس جنوبی به پشتوانه هواداران خود همچون دیگر دیدارهای خانگی توانست مالکیت توپ را در اختیار بگیرد تا از این حیث برتری خود را به شاگردان برانکو ایوانکوویچ دیکته کند، با این حال آنها در ایجاد فرصت روی دروازه بیرانوند ناکام ماندند و عمده حملات آنها منتهی به چند ضربه از راه دور شد که ثمری برای زردپوشان نداشت.


پرسپولیس نیز با قدرت در فاز دفاعی و ناکام در مالکیت توپ باعث شد تا گادوین منشا و علی علیپور نیز نتوانند فرصت فوق العاده‌ای به دست بیاورند و مجبور به عقب نشینی حتی تا میانه میدان شوند و دوری از دروازه فروزان یک نیمه ناموفق برای آنها رقم زد.


اکنون باید دید تدابیر دفاعی دو تیم در نیمه دوم از دستور کار خارج خواهد شد تا شاهد گل در این بازی باشیم یا خیر.


بازی نه چندان دلچسب دو تیم در نیمه دوم هم باعث شد تا هواداران از ثبت گل در این جدال بیش از گذشته ناامید شوند؛ اما اعلام یک ضربه پنالتی به ضرر پرسپولیس پارس را در موقعیت گلزنی و حتی پیروزی قرار داد.


با این حال تصمیم اشتباه مهدی تارتار درباره اینکه این پنالتی را به محسن فروزان بدهد باعث شد تا گلر پارس در ثبت این گل ناکام بماند و تیمش را بار دیگر در فشار بازی خانگی قرار دهد. فروزان که قصد داشت انتقام چند دیدار ناکام گذشته مقابل پرسپولیس را با گلزنی در این بازی بگیرد، با بدشانسی ضربه اش به دو تیرک دروازه بیرانوند برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت. 


در ادامه بار دیگر بازی نه چندان زیبای دو تیم در میانه میدان به نظر می‌رسید تساوی را در پایان بازی رقم بزند؛ اما برانکو بار دیگر با تعویض خود همه را سورپرایز کرد و شایان مصلح موفق شد با گل خود جم را برای پرسپولیس فتح کرده و تیمش را به پیروزی بزرگ در این بازی برساند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد