نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

کریمی: از همه مربیان ایران عذر می خواهم




علی کریمی مربی جدید تیم ملی ایران از همه مربیان ایرانی که حق شان نشستن روی نیمکت تیم ملی است عذر خواست .

 
کریمی گفت : من از همه تشکر می کنم . برای من خوشحال کننده است که کارم را با مربیگری در تیم ملی شروع می کنم . از همه کسانی که فکر می کنند حق شان بودن در این پست است عذر خواهی می کنم .

او ادامه داد: من همیشه عضو کوچکی از تیم ملی بودم و حالا هم غیر از این نیست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد