خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد
خبر و سرگرمی

خبر و سرگرمی

جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد

نامزد سوشا مکانی قلابی بود؟!

نامزد سوشا مکانی قلابی بود؟!

نه آن دختری که خودش را نامزد سوشا مکانی معرفی کرده، نامزد اوست و نه آن مردی که با مراجعه به فدراسیون فوتبال گفت من پدر نامزدش هستم، پدر آن دختر است.    یک روز قبل از دستگیری سوشا مکانی، این دروازه بان خطاکار همراه با مردی به فدراسیون فوتبال رفت و مدعی شد این مرد پدر نامزدش است. مسئولان حراست فدراسیون هم حرف سوشا را باور کردند و گفتند پدر یکی از دختران که عکس هایش همراه سوشا لو رفته تایید کرد این دختر نامزد اوست.

فردای دستگیری سوشا هم یکی از دختران، در اینستاگرام خود نوشت: «من نامزد سوشا هستم و آنهایی که با زندگی همسر آینده ام بازی کردند را نمی بخشم.» اما حالا خبر می رسد نه آن دختر نامزد سوشاست و نه آن مرد پدر نامزدش بود!

گفته می شود آن دختر نامزد تقلبی سوشاست و آن مرد هم از روزی که سوشا دستگیر شد، در دسترس نیست و گویا از ترس بازداشت، متواری شده است! یک منبع آگاه گفت همین نامزد تقلبی و آن پدر دروغین نامزد تقلبی جرم سوشا را بیشتر کرده اند.

سوشا مکانی:

سوشا مکانی متولد ۲۷ آبان ۱۳۶۵ در بندرانزلی است. وی به طور رسمی فوتبال را از تیم نونهالان استقلال انزلی شروع کرد. سپس به تیم های جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران پیوست. سوشا مکانی در فصل ۹۳–۱۳۹۲ به همراه فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر ایران شد.

در دقایق پایانی بازی استیل آذین و پرسپولیس و در حالی که نتیجه بازی یک بر یک مساوی بود. سوشا مکانی ظاهراً دچار آسیب دیدگی شد و توپ را به خارج از زمین فرستاد. بازیکنان پرسپولیس که مصدومیت سوشا مکانی را قبول نداشتند به توصیه علی دایی از دادن توپ به حریف خودداری کردند. پس از پرتاب توپ، پرسپولیس موفق به ثمر رساندن گل شد و این آغاز درگیری دو تیم بود.

سوشا مکانی پس از این بازی از اینکه الگوی ورزشی خود را علی دایی انتخاب کرده بود، اظهار پشیمانی کرد. علی دایی در واکنش به این اظهار نظر سوشا مکانی گفت: همان بهتر که من اسطوره چنین ورزشکاری نباشم.

وی در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. وی که در فولاد یک فصل رؤیایی را تجربه کرده بود با کارنامه درخشانی به پرسپولیس پیوست. نیم‌فصل سال اول حضور وی در پرسپولیس چیزی جز اشتباهات پی در پی به همراه نداشت اما با اخراج نیلسون(Nilson Corrêa Júnior) توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس با این طرز فکر که سوشا به آرامش برسد، مکانی در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد.

مکانی در سال 94 با بازی در فیلم 'آن آواز غمناک' به کارگردانی آرش سنجابی به صورت رسمی وارد حرفه بازیگری هم شد. وی در این فیلم نقش یک خبرنگار را بازی کرده است. جواد عزتی، شاهرخ استخری و تینا آخوندتبار از دیگر بازیگران این فیلم بودند.




منبع : سایت سیمرغ
seemorgh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.